Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів. Послуги з відновлення картриджів
Очікувана вартість
9 490,00 UAH
UA-2021-08-12-005080-a babc13ecb71e4b258d40530886684397
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Мури, 4
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2021 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2021 15:03
Очікувана вартість: 9 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 послуга
Послуги з заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 48б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
52 послуга
Послуги з відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 48б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Мури, 4. Категорія замовника: передбачено п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" – Орган місцевого самоврядування. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Послуги з заправки картриджів – код ДК 021:2015 – 50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. 2) Послуги з відновлення картриджів – код ДК 021:2015 – 50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 12:42
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx
12 серпня 2021 12:42
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
12 серпня 2021 12:42
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
12 серпня 2021 12:42
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx
12 серпня 2021 12:42
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність бюджету до кількості послуг
Дата подання: 17 серпня 2021 16:34
Добрий день, шановний Замовнику! Просимо надати калькуляцію згідно котрої Ви оголосили дану закупівлю. При вказаній кількості має бути середня вартість за заправку 59,31 грн., а усі деталі безкоштовно. Ринкові ціни: 100 грн. заправка і 200 грн. відновлення разом з заправкою. Так як Ви хочете це отримати за 59,31 грн.? У Вас присутня домовленість з обраним постачальником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2021 15:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель