Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по обєкту "Реконструкція приміщення квиткових кас з.л.Пустомити шляхом влаштування пожежно-охоронної сигналізації"
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2021-08-12-003834-b 520fe367579a45a1b23393667ca8db8f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левадний Олег Федорович

380444653421 levadnyi.o@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Левадний Олег Федорович
380444653421
levadnyi.o@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2021 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань: Павлик Валерій Рудольфович – головний інженер виробничого структурного підрозділу «Львівське територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця». Адреса: 79025, м. Львів, вул. Таллінська,3 тел. : (0322) 226-22-26
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації по обєкту "Реконструкція приміщення квиткових кас з.л.Пустомити шляхом влаштування пожежно-охоронної сигналізації"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки між сторонами проводяться, як післяплата за виконання робіт, згідно акту приймання-передачі виконаних робіт на 45-й банківський день з дня реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та підписання актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:38
Протокол уповноваженої особи Пустомити-ПКД.doc
12 серпня 2021 15:38
Оголошення Пустомити КОРИГОВАНА.doc
18 серпня 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:38
Протокол уповноваженої особи Пустомити-ПКД.doc
12 серпня 2021 15:38
Оголошення Пустомити КОРИГОВАНА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO 9001:2015
Дата подання: 15 серпня 2021 17:34
Дата відповіді: 16 серпня 2021 13:48
Шановний Замовнику. Просимо уточнити, чи може учасник на вимогу, щодо подачі сертифікату відповідності ISO 9001:2015 у сфері архітектури, інженерно-будівельного проектування, надати сертифікат ІSO 9001:2015, щодо проектування систем пожежно-охоронної сигналізації для участі в закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику. Спрощена процедура закупівлі послуги з розроблення проектно-кошторисної документації стосується пожежно-охоронної сигналізації, то учасник на вимогу може надати сертифікат ISO 9001:2015, щодо проектування систем пожежно-охоронної сигналізації для участі в ній. Сертифікат ІSO 9001:2015, щодо проектування систем пожежно-охоронної сигналізації відповідає умовам документації спрощеної процедури закупівлі
Уточнення
Дата подання: 17 серпня 2021 16:32
Дата відповіді: 18 серпня 2021 16:56
Для підтвердження своєї кваліфікації учасник повинен надати копію договору та копію позитивного експертного звіту з розробки подібних проектів не менше 2-х реалізованих проектів протягом п’яти останніх років, з відповідним класом наслідків не нижче СС2. Чщму саме не нижче СС2?надайте підтверджуючі документи на розрахунок класу наслідків СС2.Чому не підходять проекти класом наслідків СС1?Обгрунтуйте вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховано
Уточнення
Дата подання: 17 серпня 2021 16:33
Дата відповіді: 18 серпня 2021 16:56
Для підтвердження своєї кваліфікації учасник повинен надати копію договору та копію позитивного експертного звіту з розробки подібних проектів не менше 2-х реалізованих проектів протягом п’яти останніх років, з відповідним класом наслідків не нижче СС2.Чи можна надати Експертну оцінку, а не звіт?
Відповідь: Для підтвердження своєї кваліфікації учасник повинен надати копії договорів з розробки подібних проектів (не менше 2-х реалізованих проектів протягом п’яти останніх років).
Дискримінація
Дата подання: 17 серпня 2021 16:37
Дата відповіді: 18 серпня 2021 16:56
Добрий день. Втмога:Довідку в довільній формі про підтвердження наявності в учасника в достатній кількості персоналу відповідної кваліфікації, досвіду роботи, для виконання робіт по об’єкту (надати копію кваліфікаційного сертифікату виданого уповноваженим державним органом). Відповідно до законодавства право видавати кваліфікаційні сертифікати мають не лише уповноважені державні органи, але й громадські організації. Просимо видалити вимогу в частині "виданого уповноваженим державним органом".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховано
Дискримінація
Дата подання: 17 серпня 2021 16:43
Дата відповіді: 18 серпня 2021 16:56
Добрий день. Вимога:Для виконання проекту проектувальник повинен мати в своєму штаті ГАПа з відповідною освітою по спеціальності «Архітектура» або ГІПа відповідною освітою з відповідними діючими кваліфікаційними сертифікатами, страховими полісами або договорами страхування (надати підтверджуючі документи).8.В поданих копіях позитивних експертних звітів мають бути відображені як ГАП або ГІП особи з поданих працівників. Чому саме ці спеціалісти мають бути вказані в експертних звітах?А якщо дані працівники вже не працють???Видаліть дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховано
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2021 13:38
Електронний підпис
24 серпня 2021 13:37
Пропозиція_2.pdf
24 серпня 2021 13:37
Пропозиція_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Переможець 21 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2023 16:43
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 11:34
Договір 21318 від 10.09.2021 ПС ПКД з.п. Пустомити.pdf укладений
14 вересня 2021 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 500,00 UAH)