Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томати свіжі , Огірки , польові»
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-08-12-003697-b 119b11e788564a65bba1249e86bb3692
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчишин Василь Степанович

380661045069 Lirikus9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОВЧИНЕЦЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛАСТІВ'ЯТКО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41077436
Місцезнаходження: 76491, Україна , Івано-Франківська обл., Вовчинець, ВУЛИЦЯ ЖИВОПИСНА, будинок 5А
Контактна особа: Шевчишин Василь Степанович
380661045069
Lirikus9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг.
Огірки, польові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
150 кг.
Томати свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.; Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2021 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:27
Дод. 4 Проект договору..doc
12 серпня 2021 15:27
Документація..docx
12 серпня 2021 15:27
Оголошення..docx
12 серпня 2021 15:27
Дод. №3 (Техічні вимоги)..docx
16 серпня 2021 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 15:27
Дод. 4 Проект договору..doc
12 серпня 2021 15:27
Документація..docx
12 серпня 2021 15:27
Оголошення..docx
12 серпня 2021 15:27
Дод. №3 (Техічні вимоги)..docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій