Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Сергій Гордієвський 380953274690 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 22 344 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 722,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія на суму 111722,85 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111722.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можливе надання авансу у розмірі 30% після отримання необхідних дозвільних документів. Післяоплата протягом 14 календарних днів після підписання актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 12:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 12:25 |
ТД_2021_Студентська.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000030 ● b801ba8e4b464afa919efcf53592a0ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2022 № 165
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.05.2022 №165 .
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-12-002074-b, 12.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-02 15:59:32
Про надання поясненя
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-12-002074-b, яка проводилась департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-05 12:07:22
Відповідь на запит.
Західний офіс Держаудитслужби
У відповідь на запит моніторингу UA-M-2022-05-02-000030 від 02.05.2022р. повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартісті закупівлі «Реконструкція вулиці Студентської у м. Рівному (від ПК0+10 до ПК5+04)» відбувалось на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації. На дану проєктну документацію було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом. Звіт №18-0150/01-21 від 18 червня 2021 року, складений Філією Державного Підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області Міністерства розвитку громад та територій України. Проектно-кошторисна документація затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №40/01 від 05.08.2021 року. На основі проєктної документації було складено технічне завдання для оголошення процедури закупівлі. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та сканкопію експертного звіту додаємо.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі: http://rivnerada.gov.ua/portal/view-content/11340
Директор Руслан ГУДИМА
Гордієвський
+380953274690
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 14:51:09
Про надання інформації
Дата: 10.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-12-002074-b, яка проводилась департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації (частина 1 розділу 3) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлу (файлів), який (які) повинні містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (кошторис, калькуляції, тощо), підготовлені у відповідності з вимогами розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Так, у частині 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що договірна ціна є твердою та розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а до договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; розрахунки інших витрат; транспортна схема щодо транспортування основних матеріалів.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасником (переможець тендеру) ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» не надано договірної ціни та підтверджуючих розрахунків до неї.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Обґрунтувати причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП», яким не надано у складі тендерної пропозиції відповідних підтверджуючих розрахунків до договірної ціни, відповідно до частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-13 14:06:54
Відповідь на запит.
У відповідь на запит від 10.05.2022р. в процесі проведення моніторингу UA-M-2022-05-02-000030 від 02.05.2022р. повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТОВ «Будівельною компанією «Будальянс Груп» було надано лист згоду №987 від 20.08.2021р. з зобов»язанням виконання робіт у відповідності до технічного завдання.
У частині 6 розділу 3 тендерної документації надано роз»яснення щодо договірної ціни та підтверджуючих розрахунків до неї. Проте, Замовником не вимагалось надання відповідних розрахунків у складі тендерної пропозиції від Учасників процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція з урахуванням результатів аукціону з відповідним розрахунком ціни вимагалась від переможця торгів (розділ V, пункт 3.4).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західний офіс Держаудитслужби У відповідь на висновок про результати проведення моніторингу UA-M-2022-05-02-000030 від 17.05.2022р. повідомляємо наступне: З підрядником ТОВ «Будівельною компанією «Будальянс Груп» було проведено переговори щодо зміни гарантійного строку виконаних робіт, результатом яких є додаткова угода №3 від 23.05.2022р., в якій зазначено, що «підрядник гарантує можливість безперервної та нормальної експлуатації об’єкта відповідно до Договору та проектно-кошторисної документації, протягом 10-ти (десяти) років з моменту здачі виконаних робіт». Проведено економічні навчання працівників, які безпосередньо залучені до підготовки документації для проведення процедур закупівель. Директор Руслан ГУДИМА Гордієвський +380953274690
2022-05-24 11:11:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД" |
22 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:06
|
123_5.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 11:58
|
123_4.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2022 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 11:54
|
123_3.pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:30
|
123_2.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:46
|
123_1.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 08:26
|
123.PDF | укладений |
14 вересня 2021 08:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція вулиці Студентської у м. Рівному (від ПК0+10 до ПК5+04)» | 1 | роботи |
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися затвердити календарний графік виконання робіт та викласти його у вигляді Додатку 1. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна є твердою і становить 18 206 732,00грн Сума бюджетних зобов'язань на 2021 рік - 17 793 253,00грн |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення гарантії можливості безперервної та нормальної експлуатації об"єкта до 10 років з моменту здачі виконаних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю бюджетних призначень на 2022 рік підрядник зобов'язується виконати доручену роботу в термін до 24.12.2023 року. Термін дії договору до 31 грудня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю бюджетних призначень на 2023 рік: Термін виконання робіт - до 24.12.2024 року Термін дії договору - до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція вулиці Студентської у м. Рівному (від ПК0+10 до ПК5+04)» | 1 | роботи |
18 206 732,00
UAH з ПДВ
|