Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
9 244,08 UAH
UA-2021-08-11-011017-a f3ee11cc31c84d9681f553e40cd70d0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Безрода

+380982829774 tavolovaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО " МЕРЕЖА 100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 37899317
Вебсайт: https://www.facebook.com/dneprnetwork/?ref=page_internal
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Робоча, будинок 24-А, блок 7
Контактна особа: Ганна Безрода
+380982829774
tavolovaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2021 18:35
Початок аукціону: 26 серпня 2021 15:24
Очікувана вартість: 9 244,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Блокнот
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
100 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
8 упаковка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
80 штуки
Папка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
4 упаковка
Папір для фліпчарта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
4 упаковка
Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
4 упаковка
Стікери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча 24а блок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2021 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2021 19:48
Договір закупівлі канцтоварів.docx
11 серпня 2021 19:48
Оголошення канцелярських товарів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-11-011017-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3323503091
Дата подання: 02 вересня 2021 08:24
оскарження дискваліфікації
Доброго дня, шановний Замовнику, а саме його уповноважена особа. Просимо переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Кламт Максима Сергійовича. Причина дискваліфікації, яку вказав Замовник: назва учасника ФОП Брицька Тетяна Михайлівна, яка не відповідає дійсності. просимо Вас скасувати закупку в зв'язку з немождивістю усунення помилки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2021 17:17
1. Відмінити процедуру спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Канцелярські товари ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» ( ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-11-011017-a), з підстави, яка передбачена пунктів 2) з підстави, яка передбачена пунктом 2) частини 17 стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі.», а саме : замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель

Документи

03 вересня 2021 17:17
Протокол №128.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БРИЦЬКА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" 5 171,38
UAH з ПДВ
5 026,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 6 508,00
UAH з ПДВ
5 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ " 8 088,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИШКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 6 767,60
UAH з ПДВ
6 767,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 9 111,10
UAH з ПДВ
9 111,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2021 17:15
Електронний підпис
25 серпня 2021 17:15
лист-згода.pdf
25 серпня 2021 17:15
витяг.pdf
25 серпня 2021 17:15
гарант.лист.pdf
25 серпня 2021 17:15
Довідка.pdf
25 серпня 2021 17:15
инн.pdf
25 серпня 2021 17:15
цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2021 17:15
виписка1.pdf
25 серпня 2021 17:15
довідка навк.серед.pdf
25 серпня 2021 17:15
справка 2.pdf

Публічні документи

20 серпня 2021 09:06
Електронний підпис
20 серпня 2021 09:06
повноваження підпису.pdf
20 серпня 2021 09:06
про санкції 1.pdf
20 серпня 2021 09:06
цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2021 09:06
Паспорт КЛАМТ.pdf
20 серпня 2021 09:06
анкета.pdf
20 серпня 2021 09:06
гарантійний лист.pdf
20 серпня 2021 09:06
про сертифікати.pdf
20 серпня 2021 09:06
тех специфікація.pdf
20 серпня 2021 09:06
про санкції 2.pdf
20 серпня 2021 09:06
відсутність ліцензії.pdf
20 серпня 2021 09:06
Код Кламт).pdf

Публічні документи

24 серпня 2021 15:06
Електронний підпис
24 серпня 2021 15:05
висновок-2.pdf
24 серпня 2021 15:05
SCP_Висновок СЕС.PDF
24 серпня 2021 15:05
висновок-2.pdf.p7s
24 серпня 2021 15:05
скан паспорта цветной.pdf
24 серпня 2021 15:05
SCP_Висновок СЕС.PDF.p7s
24 серпня 2021 15:05
висновок-1.pdf.p7s
24 серпня 2021 15:05
висновок-3.pdf.p7s
24 серпня 2021 15:05
монди сертификаты 21.pdf
24 серпня 2021 15:05
монди сертификаты 21.pdf.p7s
24 серпня 2021 15:05
висновок-1.pdf
24 серпня 2021 15:05
висновок-3.pdf

Публічні документи

25 серпня 2021 15:39
Електронний підпис
21 серпня 2021 16:44
Свідотство1.PDF
21 серпня 2021 16:44
Додаток1.PDF
21 серпня 2021 16:44
Додаток2.PDF
21 серпня 2021 16:44
Лист.PDF
21 серпня 2021 16:44
Витяг.PDF

Публічні документи

25 серпня 2021 17:56
Електронний підпис
25 серпня 2021 17:54
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
25 серпня 2021 17:54
довідка корупціі.pdf.p7s.pdf
25 серпня 2021 17:54
цп і ту канц.pdf
25 серпня 2021 17:54
ИНН Кутенкова ОО.pdf
25 серпня 2021 17:54
довідка корупціі.pdf
25 серпня 2021 17:54
Витяг платника.jpg
25 серпня 2021 17:54
Витяг платника.pdf
25 серпня 2021 17:54
ИНН Кутенкова ОО.jpg
25 серпня 2021 17:54
ДОВІДКА МВС.pdf
25 серпня 2021 17:54
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БРИЦЬКА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ "

ФОП "ГРИШКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БРИЦЬКА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА"
#2858409067
Відхилено 5 026,80
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 12:23
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ "
#2530008839
Очікує рішення 6 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 17:31
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3323503091
Відхилено 5 999,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 17:31

Документи

31 серпня 2021 12:23
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:34
Протокол _125.pdf

Документи

01 вересня 2021 17:31
Електронний підпис
01 вересня 2021 17:29
Протокол 126.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 вересня 2021 17:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Канцелярські товари ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» ( ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-11-011017-a), з підстави, яка передбачена пунктів 2) з підстави, яка передбачена пунктом 2) частини 17 стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі.», а саме : замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушення зак
Документи:
03 вересня 2021 17:20
Електронний підпис
03 вересня 2021 17:19
Протокол №128.pdf