Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Антивандальні футляри для аналогового розкладу, код 44610000-9 за ДК 021:2015 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»
Очікувана вартість
166 925,00 UAH
UA-2021-08-11-008942-a ● 25ec440712144daf911fd9fe0ed580be
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Єлизавета Гречановська +380442546680 grechanovska@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 166 925,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
15 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
11 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
6 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
8 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 16:04 |
Оголошення - антивандальні футляри.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 16 серпня 2021 17:28
Дата відповіді: 17 серпня 2021 13:21
Надайте, будь ласка, креслення та фото виробу. З матеріалів ТД зовсім не ясно, що це таке.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що вся необхідна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та детальний опис товару наведено у Додатку 5 до оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-11-008942-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Степанець Юрій Валентинович", Код ЄДРПОУ:3000513811
Дата подання: 03 вересня 2021 13:14
Відсутність інформаці, щодо кількості преметів закупівлі, яка міститься в Додатку 5
Учасником закупівлі UA-2021-08-11-008942-a в наданих документах додано погодження Додатку 5, без зазначення кількості конструкцій по тій причині, що їх кількість(100 шт) відрізняється від кількості консртукцій, яка зазначена безпосередньо в оголошенні про закупіувлю в частині "Список пропозицій"(50шт).
Крім того, в технічних характеристиках не вказані характеристики металу з якого мають бути виготовлені констуркції, а також їх візуалізація. Дані фактори, разом з відсутністю процедури узгодження форм конструкцій із замовником, можуть бути причиною відмови у виконанні договору Замовником.
Що стосується Довідки про обладнання, то її некоректність у формулюванні не означає, що Учасник не відповідає вимогам тендеру. Та наявна в ній інформація містить підтвердження наявного обладнання для виконання закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, в технічних характеристиках не вказані характеристики металу з якого мають бути виготовлені констуркції, а також їх візуалізація. Дані фактори, разом з відсутністю процедури узгодження форм конструкцій із замовником, можуть бути причиною відмови у виконанні договору Замовником.
Що стосується Довідки про обладнання, то її некоректність у формулюванні не означає, що Учасник не відповідає вимогам тендеру. Та наявна в ній інформація містить підтвердження наявного обладнання для виконання закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 14:49
Відмовити у задоволенні вимог звернення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-11-008942-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Степанець Юрій Валентинович", Код ЄДРПОУ:3000513811
Дата подання: 06 вересня 2021 09:51
Невідповідність документів учасника вимогам тендерної документації
Усі довідки учасника не відповідають вимогам п.17 Оголошення, а саме, однією із вимог є "Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки" та "Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи." - усі довідки ТОВ "Глобал Контроль" не містять оригінального підпису директора та печатки, а сформовані в редакторі Word з накладенням малюнку підписа і печатки та в подальшому збережені в формат файлу *pdf
Про даний факт свідчить візуальний вигляд та наявність чіткого фону квадратної форми навколо кожного підпису в кожній довідці учасника.Дане зображення також чітко видно при друкові будь-якої з цих довідок.
Також в котре звертаємо увагу на те, що оголошення опубліковане з порученнями в частині кількості замовлення.
Розгорнути
Згорнути
Про даний факт свідчить візуальний вигляд та наявність чіткого фону квадратної форми навколо кожного підпису в кожній довідці учасника.Дане зображення також чітко видно при друкові будь-якої з цих довідок.
Також в котре звертаємо увагу на те, що оголошення опубліковане з порученнями в частині кількості замовлення.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Степанець Юрій Валентинович" #3000513811 |
Відхилено |
160 950,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 12:20
|
ТОВ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ" #33227803 |
Переможець |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 09:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 вересня 2021 11:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
06 вересня 2021 11:02
|
Електронний підпис |
06 вересня 2021 11:02
|
№ 201 від 06.09.2021.pdf |