Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антивандальні футляри для аналогового розкладу, код 44610000-9 за ДК 021:2015 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»
Очікувана вартість
166 925,00 UAH
UA-2021-08-11-008942-a 25ec440712144daf911fd9fe0ed580be
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлизавета Гречановська

+380442546680 grechanovska@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Єлизавета Гречановська
+380442546680
grechanovska@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2021 15:09
Очікувана вартість: 166 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
15 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
11 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
6 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики
8 штуки
Антивандальні футляри для аналогового розкладу типу Ф-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44617300-1 — Збірні ящики

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2021 16:04
Оголошення - антивандальні футляри.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 16 серпня 2021 17:28
Дата відповіді: 17 серпня 2021 13:21
Надайте, будь ласка, креслення та фото виробу. З матеріалів ТД зовсім не ясно, що це таке.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що вся необхідна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та детальний опис товару наведено у Додатку 5 до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-11-008942-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Степанець Юрій Валентинович", Код ЄДРПОУ:3000513811
Дата подання: 03 вересня 2021 13:14
Відсутність інформаці, щодо кількості преметів закупівлі, яка міститься в Додатку 5
Учасником закупівлі UA-2021-08-11-008942-a в наданих документах додано погодження Додатку 5, без зазначення кількості конструкцій по тій причині, що їх кількість(100 шт) відрізняється від кількості консртукцій, яка зазначена безпосередньо в оголошенні про закупіувлю в частині "Список пропозицій"(50шт).
Крім того, в технічних характеристиках не вказані характеристики металу з якого мають бути виготовлені констуркції, а також їх візуалізація. Дані фактори, разом з відсутністю процедури узгодження форм конструкцій із замовником, можуть бути причиною відмови у виконанні договору Замовником.
Що стосується Довідки про обладнання, то її некоректність у формулюванні не означає, що Учасник не відповідає вимогам тендеру. Та наявна в ній інформація містить підтвердження наявного обладнання для виконання закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 14:49
Відмовити у задоволенні вимог звернення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-11-008942-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Степанець Юрій Валентинович", Код ЄДРПОУ:3000513811
Дата подання: 06 вересня 2021 09:51
Невідповідність документів учасника вимогам тендерної документації
Усі довідки учасника не відповідають вимогам п.17 Оголошення, а саме, однією із вимог є "Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки" та "Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи." - усі довідки ТОВ "Глобал Контроль" не містять оригінального підпису директора та печатки, а сформовані в редакторі Word з накладенням малюнку підписа і печатки та в подальшому збережені в формат файлу *pdf
Про даний факт свідчить візуальний вигляд та наявність чіткого фону квадратної форми навколо кожного підпису в кожній довідці учасника.Дане зображення також чітко видно при друкові будь-якої з цих довідок.
Також в котре звертаємо увагу на те, що оголошення опубліковане з порученнями в частині кількості замовлення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Степанець Юрій Валентинович" 162 550,00
UAH з ПДВ
160 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ" 166 925,00
UAH з ПДВ
161 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2021 15:10
Електронний підпис
28 серпня 2021 15:08
паспорт.PDF
28 серпня 2021 15:08
код.PDF
28 серпня 2021 15:08
витяг ЄДР 2021.pdf
28 серпня 2021 15:08
проект договору.pdf

Публічні документи

18 серпня 2021 18:53
Електронний підпис
18 серпня 2021 18:52
довідка про санкції.pdf
18 серпня 2021 18:52
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2021 18:52
Довідка-МТБ.pdf
18 серпня 2021 18:52
Опис.pdf
18 серпня 2021 18:52
Наказ 2-к від 11122018.pdf
18 серпня 2021 18:52
Статут.pdf
18 серпня 2021 18:52
ДОДАТОК 5.pdf
18 серпня 2021 18:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Степанець Юрій Валентинович"

ТОВ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Степанець Юрій Валентинович"
#3000513811
Відхилено 160 950,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2021 12:20
ТОВ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ"
#33227803
Переможець 161 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 09:38

Документи

03 вересня 2021 12:20
Електронний підпис
03 вересня 2021 12:19
№ 196 від 03.09.2021.pdf

Документи

06 вересня 2021 09:38
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:37
№ 200 від 06.09.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ"
#33227803
161 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 09:38
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:37
№ 200 від 06.09.2021.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 вересня 2021 11:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
06 вересня 2021 11:02
Електронний підпис
06 вересня 2021 11:02
№ 201 від 06.09.2021.pdf