Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:301900007- Офісне устаткування та приладдя різне (папки пластикові, папір, файли А4, ручки, клей).
Очікувана вартість
1 661,00 UAH
UA-2021-08-11-008034-a ad39e14dfaf1495c85b76ee42dd90293
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Проць

+380681717227 osv_naraiv_th@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44033132
Місцезнаходження: 47513, Україна , Тернопільська обл., село Нараїв, вул.Центральна, будинок 6
Контактна особа: Тетяна Проць
+380681717227
osv_naraiv_th@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість товару має відповідати нормативним документам чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Папка пластикова Clip A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Папір ксероксний 500 А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Файл А4, 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Клей ПВА, 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

11 серпня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРАДОВСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2375705886
Переможець 1 661,00
UAH
11 серпня 2021 15:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 серпня 2021 09:44
1 661,00 UAH UA478201720344200001000134372
Відділ освіти,культури,спорту
UA313385450000026006532116744
Пiдприємець Градовська I.О.
Оплачений