Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією та евакуаційного освітлення в гуртожитку №1, який знаходиться за адресою м. Львів, вул. Яна Райніса, 7» (Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
267 092,00 UAH
UA-2021-08-11-007931-a 520b95ca33c147d58944cdf59acc8397
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демків Олег Ярославович

+380322524808 ek.lnau.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Екологічний коледж Львівського національного аграрного університету
Код ЄДРПОУ: 34387378
Вебсайт: https://eklvivnau.com.ua
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Замарстинівська буд.167
Контактна особа: Демків Олег Ярославович
+380322524808
ek.lnau.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 267 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 335,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією та евакуаційного освітлення в гуртожитку №1, який знаходиться за адресою м. Львів, вул. Яна Райніса, 7» (Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79068, Україна, Львівська область, м. Львів, Яна Райніса, 7,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд в період уточнень
Дата подання: 16 серпня 2021 16:04
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:15
Добрий день. Вимога:Учасник в період уточнень повинен оглянути об’єкт і спільно із Замовником скласти Акт огляду. Акт огляду надається в складі тендерної пропозиції з відміткою Замовника, про обстеження всіх будівель та приміщень, які підлягають під вищезазначену послугу, довідка повинна бути підписана Замовником, Учасником, із залученням (та підписом акту) відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації).Чому надана можливість здійснити огляд лише в період уточнень????Обгрунтуйте свою вимогу.Чому в Учасників відсутня можливість здійснити огляд в період прийому пропозицій????Просимо відредагувати вимогу про огляд, а саме надати можливість здійснити огляд до кінця періоду прийому пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Вимога щодо обстеження об’єкта у період уточнень встановлена з тою метою, щоб при виявленні сторонами певних невідповідностей чи недоліків у технічному завданні, замовник міг внести до нього зміни. У спрощеній закупівлі замовник має можливість вностити зміни лише в період уточнень.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:04
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:18
Добрий день. Вимога:Міжнародний сертифікат ISO виданий учаснику (з влаштування пожежної сигналізації, та, роботи на висоті понад 1,3 м.) або висновок аудиту стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання заявлених робіт (влаштування пожежної сигналізації, та, для робіт на висоті понад 1,3 м.) за останні два рок (Орган який видав відповідний сертифікат ISO або аудит стану охорони праці, повинен бути зареєстрований НААУ, та мати дійсний атестат акредитації на момент проведення вищезазначеного аудита або/та сертифікації, вищезазначені дані повинні бути зазначені обов’язково); - Чинний Міжнародний сертифікат ISO/PAS 45005:2020 на відповідність вимогам ВСА 45005:2020 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги до безпечної роботи під час пандемії COVID – 19 та копію звіту проведеного аудиту щодо оцінки системи управління до ISO/PAS 45005:2020 на відповідність вимогам ВСА 45005:2020; Дані сертифікати є добровільними, та не передбчені законодавством у сфері протипожежної діяльності. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що зазначена вимога не дискримінує учасників, а вимагається для можливості надання більш якісних послуг із сторони учасника. Крім цього, ви маєте можливість виконати ці вимоги, добровільно пройшовши сертифікацію і отримати зазначені документи. Тому ми не вважаємо цю вимогу дискримінаційною.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:05
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:18
Добрий день. Вимога:Інформація про наявність в учасника ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. У разі отримання Учасником електронної ліцензії, учасник повинен надати копію наказу ДСНС України про надання ліцензії. Копію листа від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий за період 2021 р.), якщо Учасник працює на ринку більше 1-го року, повинен надати копію акту перевірки Ліцензійних умов виконання робіт протипожежного призначення. Дані про ліцензію містяться у відкритих реєстрах, немає необхідності надавати лист від ДСНС щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії, якщо всі ці дані відображаються у відкритому реєстрі. Видаліть дану вимогу як протиправну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Відкриті реєстри ДСНС не містять інформацію про зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру, так як таку інформацію може отримати будь який Учасник.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:06
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:21
Добрий день. Вимога:на підтвердження можливості залучення якого, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об'єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС). а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру, так як, ці повноваження делегуються будь якому учаснику. Поряд з тим повідомляємо, що залучення представників ДСНС відбувається на виконання тих норм на які є посилання в оголошенні, а оцінка відповідності буде проводитись у відповідності до норм чинного Законодавства України.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:06
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:22
Добрий день. Вимога:Матеріально – технічна база Учасника повинна бути розміщена на території Львівської області.Ліцензія на Влаштування пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. Просимо видалити вимогу.
Відповідь: Добрий день! Дана вимога була встановлена з огляду на обмежені строки для виконання робіт. Звісно, ваша Ліцензія поширюється на всю територію України. Але роботи треба виконувати саме у м. Львів. Тобто мати у Львові або Львівській області і МТБ, і працівників, щоб вчасно і якісно виконати роботи.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:07
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:23
Добрий день. Вимога: Учасник повинен мати у штаті як мінімум 2-х інженерно-технічних працівників та 1-го верхолаза.. На підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників надати завірені належним чином копії дипломів про здобуту освіту.Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - верхолаза.Просимо видалити вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що виконання робіт що визначені в закупівлі, підпадають під дію ПКМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, в частині верхолазних робіт та на висоті понад 1,3 м.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2021 16:07
Дата відповіді: 17 серпня 2021 10:23
Добрий день. Вимога:Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше 3-х один з яких на суму не меншу 100% від очікуваної вартості даної закупівлі) із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. дана вимога є дискримінаційною, адже Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності аналогічний договір, вартість якого складає не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Просимо видалити дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить заборони конкретизовувати, що саме буде вважатися аналогічним договором.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович 267 092,00
UAH з ПДВ
267 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2021 15:11
Електронний підпис
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
19 серпня 2021 14:25
46.Лист-відгук Винники.pdf
19 серпня 2021 14:25
48.Свідоцтво дилера 1111.PDF
19 серпня 2021 14:25
38.Трудова Тур Н.Ю..PDF
19 серпня 2021 14:25
48.Свідоцтво дилера.PDF
19 серпня 2021 14:25
41.Трудова Тур Н.Ю..PDF
19 серпня 2021 14:25
26.Висновок аудиту.PDF
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ДЦ_6.rtf
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ДЦ_3.rtf
19 серпня 2021 14:25
02.Паспорт всі сторінки.PDF
19 серпня 2021 14:25
40.1 ДФ.pdf
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ДЦ_4.rtf
19 серпня 2021 14:25
кошторис, пдф.pdf
19 серпня 2021 14:25
25.Декларація з ПБ.PDF
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ИВР.rtf
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ДЦ_2.rtf
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
19 серпня 2021 14:25
38.Диплом Крілишин.PDF
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ССР_2.rtf
19 серпня 2021 14:25
38.Штатний розпис.PDF
19 серпня 2021 14:25
39ДОВД~3.PDF
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 серпня 2021 14:25
38.Диплом Поглод М.Б..PDF
19 серпня 2021 14:25
36.Тех паспорт.PDF
19 серпня 2021 14:25
24.Декларація з ОП.PDF
19 серпня 2021 14:25
36.ДОВІДКА МТЗ.pdf
19 серпня 2021 14:25
132_ДЦ_ССР_5.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тур Назарій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
Переможець 267 092,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 17:05

Документи

20 серпня 2021 17:05
Електронний підпис
20 серпня 2021 16:53
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
267 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 17:05
Електронний підпис
20 серпня 2021 16:53
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:49
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 16:54
Договірна ціна 267092.pdf укладений
25 серпня 2021 16:12
Договір_132_22 267092_Гурт1_оповіщення_евакуація.pdf укладений
25 серпня 2021 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 267 092,00
UAH