Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та ремонт картриджів
Очікувана вартість
676,00 UAH
UA-2021-08-11-003626-b 766207eaf60f4593aa29fac250404150
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осіпчук Тетяна Григорівна

+380362265453 uzvmvk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління земельних відносин виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26522829
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Осіпчук Тетяна Григорівна
+380362265453
uzvmvk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Ціна за одиницю: 290UAH без ПДВ
Заправка картріджа Kyocera TK1110/1120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Лермонтова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Ціна за одиницю: 96UAH без ПДВ
Заправка картріджа Canon 712/725/728
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Лермонтова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

11 серпня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОПІ ПРІНТ СІСТЕМ"
#38116752
Переможець 676,00
UAH
11 серпня 2021 15:22

Документи

11 серпня 2021 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картріджа Kyocera TK1110/1120 2 послуга 290,00
UAH
Заправка картріджа Canon 712/725/728 1 послуга 96,00
UAH