Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021 2015:85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги (Медичний огляд)
Очікувана вартість
198 452,56 UAH
UA-2021-08-10-011587-a 8a269ca575c649029e35ee75da34b785
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Балєва

+380577393276 baleva@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Ірина Балєва
+380577393276
baleva@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг викладена в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021 2015:85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги (Медичний огляд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дарвіна,8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК протягом 5-ти робочих днів з дня підписання Акту здачі-прийняття виконаних послуг оплачує його шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 серпня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02003646
Переможець 198 452,56
UAH
10 серпня 2021 16:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 11:20
26.11.21 Доп.угода1 Дог 193 КП Міська студентська лікарня.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:17
Проєкт договору.doc зміни до договору
25 листопада 2021 09:51
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 16:42
10.08.2021 Дог 193Міська студентська лікарня.pdf укладений
10 серпня 2021 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML