Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39141000-2 Кухонні меблі та обладнання (мийка виробнича 2-секційна з бортом та полицею; мийка виробнича 3-секційна з бортом та без полиці ; стіл виробничий без полиці та без бортика ; стіл виробничий без полиці з бортом ; стіл виробничий з однією полицею та бортом ; стіл виробничий з двома полицями та бортом ; стелаж для сушки посуду ; стелаж виробничий з гратчастими полицями ; стелаж виробничий)
Очікувана вартість
97 260,00 UAH
UA-2021-08-10-010677-a 2bfeb72321b743bfa3afb25b4783da6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарова Вікторія

+380952030981 osvita_lub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42296060
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38
Контактна особа: Шарова Вікторія
+380952030981
osvita_lub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 13:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 13:39
Очікувана вартість: 97 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 972,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:Шарова Вікторія Валеріївна, уповноважена особа, Спеціаліст з державних закупівель , телефон +380952030981, e-mail: Osvita_lub@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39141000-2 Кухонні меблі та обладнання (мийка виробнича 2-секційна з бортом та полицею; мийка виробнича 3-секційна з бортом та без полиці ; стіл виробничий без полиці та без бортика ; стіл виробничий без полиці з бортом ; стіл виробничий з однією полицею та бортом ; стіл виробничий з двома полицями та бортом ; стелаж для сушки посуду ; стелаж виробничий з гратчастими полицями ; стелаж виробничий.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 39141000-2 Кухонні меблі та обладнання.
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39141000-2 Кухонні меблі та обладнання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 одиниця
Кухонні меблі та обладнання (мийка виробнича 2-секційна з бортом та полицею; мийка виробнича 3-секційна з бортом та без полиці ; стіл виробничий без полиці та без бортика ; стіл виробничий без полиці з бортом ; стіл виробничий з однією полицею та бортом ; стіл виробничий з двома полицями та бортом ; стелаж для сушки посуду ; стелаж виробничий з гратчастими полицями ; стелаж виробничий)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 15:54
ОГОЛОШЕННЯ.docx
10 серпня 2021 15:54
Додаток_2_Перелiк_документiв.docx
10 серпня 2021 15:54
Додаток_3_Iнформацiйна_довiдка.doc
10 серпня 2021 15:54
Додаток_4_Пропозицiя.doc
10 серпня 2021 15:54
Додаток_1_Проект_договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яммін Світлана Олександрівна 87 700,00
UAH з ПДВ
87 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яммін Світлана Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
#2911120629
Переможець 87 700,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 08:39

Документи

20 серпня 2021 08:39
Електронний підпис
20 серпня 2021 08:38
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
#2911120629
87 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 08:39
Електронний підпис
20 серпня 2021 08:38
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:58
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ —.docx укладений
05 січня 2022 08:57
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 11:09
договір № 230.pdf укладений
27 серпня 2021 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 700,00
UAH