Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання елементів благоустрою (виготовлення інформаційних стендів)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-08-10-009661-a 5cf142e4054c4b63815811359fdf07f4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бобошко

+380564920040 insp.kr.torg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41428208
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Бобошко
+380564920040
insp.kr.torg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку із двічі відміненою процедурою відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій по предмету закупівлі Придбання елементів благоустрою (виготовлення інформаційних стендів) - код національного класифікатора України ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, про що свідчать звіти про результати проведення процедури закупівлі:
UA-2021-06-15-012693-b – оголошення від 15.06.2021;
UA-2021-07-02-001607-c – оголошення від 02.07.2021;
замовник має право відповідно до п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосувати переговорну процедуру, як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 15:26
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Придбання елементів благоустрою (виготовлення інформаційних стендів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставку товару здійснюється на підставі рахунку(-ків) та накладної, протягом 20-тиробочих днів з дня підписання Сторонами накладної. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами накладної. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

10 серпня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО БУД ГРУПП"
#40446865
Переможець 299 496,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 15:26

Документи

10 серпня 2021 15:26
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:25
Протокол №43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО БУД ГРУПП"
#40446865
299 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 15:26
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:25
Протокол №43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 16:04
Д.у. 1 до дог. 07.pdf укладений
16 вересня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 15:41
Договір №07 від 25.08.21.pdf укладений
25 серпня 2021 15:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання елементів благоустрою (виготовлення інформаційних стендів) 30 штуки 9 983,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись умовами п.9.4 Договору №07 від «25» серпня 2021 року (далі – Договір) про закупівлю/поставки товарів за предметом: придбання елементів благоустрою (виготовлення інформаційних стендів) згідно з кодом державного класифікатора ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» та п.1 ст. 651 ЦК України Сторони дійшли згоди розірвати Договір.