Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
670 800,00 UAH
UA-2021-08-10-006586-a dec4e2f7daa7450f98fd59e455a15b0c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольченко Катерина Сергіївна

+380669027740 Golchenco@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26123237
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Ленська, 45
Контактна особа: Гольченко Катерина Сергіївна
+380669027740
Golchenco@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (ідентифікатори закупівель: UA-2021-07-06-008302-c; UA-2021-07-22-002204-a ). 06.07.2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-07-06-008302-c. Проте станом на 22.07.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги не відбулись. Тому 22.07.2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-07-22-002204-а. Проте знову ж таки станом на 07.08.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову не відбулись.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 13:23
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Одиниця виміру послуг - ліжко-день.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 од
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ленська 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів на підставі акту здавання –приймання виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

10 серпня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семенов Олександр Іванович
#1914412119
Переможець 670 800,00
UAH
10 серпня 2021 13:23

Документи

10 серпня 2021 13:23
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:23
протокол 21-ППЗ-2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 13:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семенов Олександр Іванович
#1914412119
670 800,00
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2021 13:23
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:23
протокол 21-ППЗ-2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 10:15
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:54
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
20 січня 2022 16:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:00
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:20
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:21
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 14:40
договір 5552 08 21.pdf укладений
08 вересня 2021 14:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) 5200 од 129,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2021 11:54
90 816,00 UAH UA648201720344330006000030590
КНП "Госпіталь ветеранів війни" ЗОР
UA283395000000026000712164001
ФОП Семенов Олександр Іванович
Оплачений
05 жовтня 2021 10:57
84 753,00 UAH UA648201720344330006000030590
КНП "Госпіталь ветеранів війни" ЗОР
UA283395000000026000712164001
ФОП Семенов Олександр Іванович
Оплачений
13 жовтня 2021 10:41
81 528,00 UAH UA648201720344330006000030590
КНП "Госпіталь ветеранів війни" ЗОР
UA283395000000026000712164001
ФОП Семенов Олександр Іванович
Оплачений
22 жовтня 2021 11:08
63 855,00 UAH UA648201720344330006000030590
КНП "Госпіталь ветеранів війни" ЗОР
UA283395000000026000712164001
ФОП Семенов Олександр Іванович
Оплачений
28 жовтня 2021 14:14
9 288,00 UAH UA648201720344330006000030590
КНП "Госпіталь ветеранів війни" ЗОР
UA283395000000026000712164001
ФОП Семенов Олександр Іванович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.3 та п. 11.5 Договору про закупівлю послуг їдалень від 08.09.2021 року № 5552/08/21, сторони Договору дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та відповідно до зменшення суми договору на 105 909,00 грн (сто п’ять тисяч дев’ятсот дев’ять гривень, 00 коп) та внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 5552/08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.3 та п. 11.5 Договору про закупівлю послуг їдалень від 08.09.2021 року № 5552/08/21, сторони Договору дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та відповідно до зменшення суми договору на 234 651,00 грн (двісті тридцять чотири тисячі шістсот п’ятдесят одна гривня, 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 5552/08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, керуючись п. 1.3 та п. 11.5 Договору про закупівлю послуг їдалень від 08.09.2021 року № 5552/08/21, Сторони погодили внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 5552/08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, керуючись п. 1.3 та п. 11.5 Договору про закупівлю послуг їдалень від 08.09.2021 року № 5552/08/21, Сторони погодили внести зміни до договору,
Номер договору про закупівлю: 5552/08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) 2921 од 129,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 376 809,00
UAH