Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення зони відпочинку та комфорту (капітальний ремонт) за адресою: вул.М.Грушевського, смт.Журавно, Журавненської селищної ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
281 153,00 UAH
UA-2021-08-10-002623-b 14226ff869114391b3d367ff4f04063b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузик Ірина Сергіївна

+380323972318 zuravnobyh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Журавненська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04374890
Місцезнаходження: 81780, Україна , Львівська обл., Журавно, пл.Ст.Бандери,2
Контактна особа: Кузик Ірина Сергіївна
+380323972318
zuravnobyh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 09:00
Очікувана вартість: 281 153,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 811,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу, до початку подання позицій. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 1 405,00 грн. (Одна тисяча чотириста п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 60 календарних днів, з дня розкриття пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону. В разі відсутності забезпечення – пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1405 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору, та за відсутності претензій зі сторони замовника щодо дотримання визначених цією документацією строків надання послуг, відсутності фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме: недотримання визначених цією документацією строків надання послуг, наявність фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 33 Закону..

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Створення зони відпочинку та комфорту (капітальний ремонт) за адресою: вул.М.Грушевського, смт.Журавно, Журавненської селищної ради Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81780, Україна, Львівська область, смт. Журавно, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу, до початку подання позицій. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 1 405,00 грн. (Одна тисяча чотириста п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 60 календарних днів, з дня розкриття пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону. В разі відсутності забезпечення – пропозиція учасника відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 1405 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору, та за відсутності претензій зі сторони замовника щодо дотримання визначених цією документацією строків надання послуг, відсутності фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме: недотримання визначених цією документацією строків надання послуг, наявність фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 33 Закону..
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Депозит
10 серпня 2021 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 17:26
СЗ-Майданчики.doc
10 серпня 2021 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 17:26
СЗ-Майданчики.doc
10 серпня 2021 16:53
СЗ-Майданчики.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович 281 153,00
UAH з ПДВ
281 153,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 серпня 2021 15:14
Оплата.pdf
17 серпня 2021 12:21
Електронний підпис
17 серпня 2021 12:17
1_Банківська гарантія.rar
17 серпня 2021 12:17
22_Проект договору.pdf
17 серпня 2021 12:17
56_Висновок СЕС.pdf
17 серпня 2021 12:17
30_Довідка про прописку.pdf
17 серпня 2021 12:17
55_Сертифікат 2020.pdf
17 серпня 2021 12:17
Виписка з держреєстру.pdf
17 серпня 2021 12:17
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
17 серпня 2021 12:17
29_Паспорт.pdf
17 серпня 2021 12:17
31_ІПН.pdf
17 серпня 2021 12:17
2_Довідка покриття.pdf
17 серпня 2021 12:17
32_Довідка про санкції.pdf
17 серпня 2021 12:17
52_Специфікація.pdf
17 серпня 2021 12:17
34_ПДВ.pdf
17 серпня 2021 12:17
28_Лист відгук Журавно_1.pdf
17 серпня 2021 12:17
28_Лист відгук Журавно_2.pdf
17 серпня 2021 12:17
44_Локальний кошторис.pdf
17 серпня 2021 12:17
39_Звіт за 2020р.pdf
17 серпня 2021 12:17
23_Пропозиція.pdf
17 серпня 2021 12:17
19_Довідка про ліцензію.pdf
17 серпня 2021 12:17
33_Довідка з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Оплата.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович
#2768807258
Переможець 281 153,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 16:00

Документи

26 серпня 2021 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович
#2768807258
281 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2021 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:57
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 08:46
Д.у._1 Гриців.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 08:21
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 17:06
Договір укладений
03 вересня 2021 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 010921/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 281 153,00
UAH