Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання («Комплект інтерактивного обладнання» (НУШ) для початкових класів закладів освіти Центрально-Міського району))
Очікувана вартість
687 429,00 UAH
UA-2021-08-09-003732-a ● 1f2e060aae354947966c7203e5aa274d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Центрально-Міський район, ВУЛИЦЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0979413656 zakupivli.kr.cmrayvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 687 429,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 438,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Комплект інтерактивного обладнання» (НУШ) для початкових класів закладів освіти Центрально-Міського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1.Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. 2.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 08:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 08:15 |
ТД НУШ (Комплект інтерактивного обладнання)(зі змінами) (1).docx | |
10 серпня 2021 15:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН дидактика (обладнання).doc | |
09 серпня 2021 11:35 |
Проект договір (обладнання).docx |
11 серпня 2021 08:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 серпня 2021 08:15 |
ТД НУШ (Комплект інтерактивного обладнання)(зі змінами) (1).docx
|
|||||||||
10 серпня 2021 15:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН дидактика (обладнання).doc
|
|||||||||
09 серпня 2021 11:35 |
Проект договір (обладнання).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-09-003732-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 10 серпня 2021 13:12
Не відповідність наказу
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін для проектора 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін для проектора 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 15:03
Відповідні зміни будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2021-08-09-003732-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 10 серпня 2021 16:57
Дискримінація
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Проектор неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2021 15:52
Шановний Учасник! Надаємо роз’яснення на дану вимогу , "Нами (Замовником) здійснено аналіз ринку і встановлено що товар з схожими характеристиками пропонують на таких https://www.itbox.ua/ua/category/Proektori-c6432/ , https://rozetka.com.ua/projector/c80012/
https://www.ttt.ua/ua/shop/category/foto-video-audio-i-tv/proektory, https://ktc.ua/ru/projector/
https://brain.com.ua/category/Proektory-c7844-169/ сайтах, тому дана вимога не є дискримінаційною".
https://www.ttt.ua/ua/shop/category/foto-video-audio-i-tv/proektory, https://ktc.ua/ru/projector/
https://brain.com.ua/category/Proektory-c7844-169/ сайтах, тому дана вимога не є дискримінаційною".
Номер вимоги: UA-2021-08-09-003732-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 10 серпня 2021 16:58
Ігнорування Наказу МОН № 574
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін для проектора 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2021 15:52
Відповідні зміни було внесено.
Номер вимоги: UA-2021-08-09-003732-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИМОВОНИК РОМАН НАЗАРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3028700673
Дата подання: 12 серпня 2021 20:32
Усунення дискримінаційних вммог
Шановний Замовник, ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учас¬ників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2021 16:01
Шановний учасник! Відповідно до умов тендерної документації інформація про гарантійний термін на проектор повинна бути підтверджена в авторизаційному листі від виробника або його офіційного представництва в Україні, що підтверджує партнерський статус учасника із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника).
Дана вимога не обмежує коло можливих учасників закупівлі так як будь – який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора для отримання авторизаційного листа.
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником виймається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019).
Вказана вимога не є дискримінаційною ще й тому, що за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує легальність запропонованого товару. У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Дана вимога не обмежує коло можливих учасників закупівлі так як будь – який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора для отримання авторизаційного листа.
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником виймається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019).
Вказана вимога не є дискримінаційною ще й тому, що за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує легальність запропонованого товару. У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
496 314,00
UAH з ПДВ
|
496 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" |
687 060,00
UAH з ПДВ
|
687 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СИТНІК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
687 429,00
UAH з ПДВ
|
687 429,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
496 314,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2021 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 15:52
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:12
|
Доп.угода № 1 (дог 295).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 13:31
|
Договір № 295 відд 10.09.2021.pdf | укладений |
10 вересня 2021 13:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект інтерактивного обладнання» (НУШ) для початкових класів закладів освіти Центрально-Міського району | 18 | комплект |
27 573,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в наступній редакції п.5.1 |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки (передачі) товарів: до 10 грудня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект інтерактивного обладнання» (НУШ) для початкових класів закладів освіти Центрально-Міського району | 18 | комплект |
27 573,00
UAH з ПДВ
|