Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічки та Листи
Очікувана вартість
169 500,00 UAH
UA-2021-08-09-002118-c d02375063b1947ffae1003d1819ed8f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


тендер UA-2021-05-13-010526-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кг.
Стрічка 0,55 х 400-М-НТ-О-12Х18Н10Т-3-Б ГОСТ 4986-79
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2021  —  25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
50 кг.
Стрічка 0,90 х 100-М-НТ-О-12Х18Н10Т-3-Е ГОСТ 4986-79
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2021  —  25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
50 кг.
Лист БТ-БШ-БД-ПН-О-0,8 х 1000 х 2000 ГОСТ 19904-90 \\ 30Х13-М2а ГОСТ 5582-75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2021  —  25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
50 кг.
Лист АТ-БШ-БД-ПН-О 0,5 х 500 х 1000 ГОСТ 19904-90 \\ К350В 20 ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2021  —  25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції, яка пройшла 100% вхідний контроль на підприємстві Покупця і визнана кондиційною, здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 100% вартості Продукції (у випадку застосування толерансу 100% вартості фактично поставленої Продукції) протягом 15-ти календарних днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на Продукцію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА МЕТАЛ"
#43215108
Переможець 169 500,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 16:15

Документи

09 серпня 2021 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 14:43
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна специфікації та вартості продукції
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML