Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ізоляційна стрічка, код ДК 021:2015 - 31650000-7 "Ізоляційне приладдя".
Очікувана вартість
280,00 UAH
UA-2021-08-09-001929-a d730f92b03cf4b4c9843757a6bf10e69
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380536170030 tetanavelika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380536170030
tetanavelika@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31650000-7: Ізоляційне приладдя


Ізоляційна стрічка, код ДК 021:2015 - 31650000-7 "Ізоляційне приладдя".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ізоляційна стрічка, код ДК 021:2015 - 31650000-7 "Ізоляційне приладдя".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31651000-4 — Електроізоляційна стрічка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок постачальник протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов'язання ( ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 серпня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 10:18
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федорін Сергій Володимирович
#3275211314
Переможець 280,00
UAH
09 серпня 2021 10:33

Документи

09 серпня 2021 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:18
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 280,00
UAH