Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
1 476,00 UAH
UA-2021-08-09-000138-b b317106806194f11934c562a3e4dac70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тунік Наталя Олександрівна

+380554850157 troyamedic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медичної допомоги" Новотроїцької селищної ради Генічеського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38248917
Місцезнаходження: 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьк, Соборна, 79
Контактна особа: Тунік Наталя Олександрівна
+380554850157
troyamedic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
Ціна за одиницю: 0.15UAH з ПДВ
ф. 063-2/о (Інформаційна згода на проведення щеплення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Соборна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт
Ціна за одиницю: 0.15UAH з ПДВ
ф. 086/о (Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Соборна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Ціна за одиницю: 0.15UAH з ПДВ
ф. 086-1/о (Довідка учня ЗОЗ про результати обовязкового медичного проф. огляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Соборна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2021 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКП "Консул-Сервіс"
#33277194
Переможець 1 476,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 09:33

Документи

09 серпня 2021 09:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 09:40
Договір 165.pdf укладений
09 серпня 2021 09:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ф. 063-2/о (Інформаційна згода на проведення щеплення) 5000 шт 0,15
UAH з ПДВ
ф. 086/о (Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок) 200 шт 0,15
UAH з ПДВ
ф. 086-1/о (Довідка учня ЗОЗ про результати обовязкового медичного проф. огляду) 3000 шт 0,15
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 476,00
UAH (в тому числі ПДВ 246,00 UAH)