Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети оновлення ( компонент) до ком"ютерної програми " M.E.Doc"модуль звітність засобами онлайн- сервісу
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-08-09-000054-c 2a94178e364641fe9fbacc12735f2fc6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Тетяна Валентинівна

0413054522 sanator_kazka@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Обласний багатопрофільний спеціалізований фтизіопульмонологічний санаторій " Лісова казка" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13544322
Місцезнаходження: індекс12505, Україна , Житомирська обл., місто Коростишів, Лісовий масив,7
Контактна особа: Вознюк Тетяна Валентинівна
0413054522
sanator_kazka@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48410000-5: Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності


Зміни до річного плану закупівель на 2021р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети оновлення ( компонент) до ком"ютерної програми " M.E.Doc"модуль звітність засобами онлайн- сервісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12505, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, Лісовий масив, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48410000-5 — Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюєтья шляхом перерахування суми зазначенї в договорі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 ( десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Договору на підставі виставлного акту приймання - передачі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2021 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична - особа підприємець Терещук Андрій Валерійович
#3046624638
Переможець 1 000,00
UAH
09 серпня 2021 08:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 08:47