Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №25 по вул. Короленко,7 м.Слов'янськ, Донецької області.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-08-06-011858-a 845c590e591f4de68653a71b7f308dd2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2021 11:52
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст. 25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – складає: 5900,00 грн.(п'ять тисяч дев'ятсот грн.00коп.) Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Назва: Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ради, код ЄДРПОУ 03364636, індекс 84122, Україна, Донецька обл., м. Слов’янськ, пл. Соборна, 3, п/р № UA068201720355179029001042439, ДКСУ м. Київ, МФО 820172 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 50 з дати розкриття пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №25 по вул. Короленко,7 м.Слов'янськ, Донецької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, короленко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст. 25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – складає: 5900,00 грн.(п'ять тисяч дев'ятсот грн.00коп.) Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Назва: Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ради, код ЄДРПОУ 03364636, індекс 84122, Україна, Донецька обл., м. Слов’янськ, пл. Соборна, 3, п/р № UA068201720355179029001042439, ДКСУ м. Київ, МФО 820172 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 50 з дати розкриття пропозицій.

Сума забезпечення: 5900 UAH
Форма підтвердження: документ
06 серпня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 17:17
Оголошення.docx
06 серпня 2021 17:11
додаток 2 ТЗ 2021.doc
06 серпня 2021 17:11
Договор послуга Додаток 3.doc
06 серпня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 17:17
Оголошення.docx
06 серпня 2021 17:11
Оголошення.docx
06 серпня 2021 17:11
додаток 2 ТЗ 2021.doc
06 серпня 2021 17:11
Договор послуга Додаток 3.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 серпня 2021 16:17
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відповідно до п. 3 ч.17 статті 14 скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг
Документи:
13 серпня 2021 16:17
Електронний підпис
13 серпня 2021 16:16
Протокол відміни закупівлі від13.08.21.PDF