Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
021: 2015: 34140000-0: Heavy-duty motor vehicles (Road car combined MDKZ (with brush equipment and snowplow) on the basis of a dump truck; Truck with a crane-manipulator on the basis of a truck chassis)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Черкаська служба чистоти" |
Код ЄДРПОУ: | 03328652 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117 |
Контактна особа: |
Волик Олександр Сильвестрович +380472643466 chistota_ck@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Роговик Євген Сергійович +380674723598 chistota_ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Cherkasy Purity Service |
National ID: | 03328652 |
Contact point: |
Rohovyi Basil Vladymyrovych +380472643466 chistota_ck@ukr.net |
Additional contacts: |
Rogovyk Yevhen Serhiiovych +380674723598 chistota_ck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 20 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 серпня 2021 16:15 |
Enquiries until: | 28 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 20 410 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 102 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет. Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця на умовах післяоплати у розмірі 100% протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня фактичного отримання Товару від Продавця | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 16:15 |
Додаток Проект договору .doc | |
06 серпня 2021 16:15 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-07-000017 ● 467afda3fd46491ab91289db948f29f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
07.10.2021 №620
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-08-06-002249-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 16:25:40
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована МДКЗ (з щіточним обладнанням та снігоочисним відвалом) на базі самоскида; Вантажний автомобіль з краном-маніпулятором на базі вантажного шасі), що проводило Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-06-002249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня інформація англійською мовою щодо місцезнаходження замовника, місце поставки товарів, строку поставки товарів, умов оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дати та часу розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам частини третьої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 17:09:47
пояснення
текст пояснень додається в окремому файлі
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-21 14:15:11
Пояснення з власної ініціативи
Лист відповідь ДП "ПРОЗОРРО" щодо питання №2 моніторингу
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-01 15:50:02
Роз'яснення щодо висновку
Вважаємо, Висновок управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області необґрунтованим, надуманим, протиправним та таким, що порушує права й інтереси Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його потреб та такі, що порушують права й інтереси ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ» у здійсненні поставки Товару на підставі Договору №108 від 01.10.2021 року, що укладений за результатами перемоги в відкритих торгах з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується Висновком про результати моніторингу.
1) Розмір бюджетного призначення визначений на підставі рішення Черкаської міської ради від 30.09.2021 року № 10-27. Вартість предмета закупівлі визначено з застосуванням різних способів:
• методу запиту цінових пропозицій потенційних учасників (додається);
• моніторингу інтернет-магазинів та ринку нових автомобілів;
• аналогічних закупівель в системі Прозорро та інше.
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (останні зміни набули чинності 19.12.2020) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма Постанови не включена до Закону України «Про публічні закупівлі», який має вищу юридичну силу ніж Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Більш того, вимоги Постанови носять рекомендаційний характер, що не є обов’язковим до виконання та не несуть за собою жодну юридичну відповідальність.
2) Всі Замовники торгів, мають статус Користувачів Електронної системи закупівель, яка розроблена відповідно до Технічного завдання, погодженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, та відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі-Закон). В зв’язку з цим, Замовник, під час оголошення закупівлі, користується функціоналом електронного майданчика на правах Користувача, та не має можливості змінювати електронну форму оголошення.
З 04.12.2020 року Замовники торгів, як Користувачі електронного кабінету акредитованого майданчика електронної системи закупівель, повинні встановлювати вимоги щодо підтвердження Учасником підстав для відмови в участі у процедурі по статті 17 Закону шляхом заповнення електронних полів під час подання тендерної пропозиції.
При підготовці електронного оголошення про торги Замовнику обов’язково необхідно обрати спосіб підтвердження надання учасником інформації згідно ст.17 Закону будь-яким зі способів, що наведено нижче:
• прикріпити файл з відповідною інформацією по ст. 17;
• заповнити текстове поле та прикріпити файл з інформацією по ст. 17;
• заповнити текстове поле.
Тобто, електронна система налаштована таким чином, що зобов’язує всіх Замовників вимагати від Учасника при поданні ним тендерної пропозиції прикріплювати файл з інформацією відповідно до ст. 17 Закону в обов’язкому порядку.
Крім того, електронною тендерною документацією передбачено не всі підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно із статтею 17 Закону.
Враховуючи вищевказане Замовник зазначив у п.5 розділу ІІІ тендерної документації, вимогу про надання учасниками інформації виключно у формі інформаційної довідки на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
При цьому слід розмежовувати поняття інформація у довільній формі та документальне підтвердження у розумінні Закону України №922-VIII, а саме: під інформацією у довільній формі потрібно розуміти як надання такої інформації у вигляді довідки або у вигляді листа, який може бути створений на бланку підприємства, установи чи організації або на чистому аркуші за підписом керівника - учасника закупівлі, а документальним підтвердженням слід вважати надання документа, виданого компетентними органами державної влади на затвердженому бланку за підписом уповноваженої особи установи, що має юридичну силу, підтверджуючи певне право учасника закупівлі.
Разом з тим, ніби то наявні порушення в застосуванні ст.ст. 17, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" не призвели до жодних негативних наслідків, оскільки надання довідки в довільній формі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, пропозиція жодного учасника не була відхилена з підстав ненадання такої довідки, а тому зазначене не призвело до порушення основних принципів Закону та не є підставою для розірвання договору про закупівлю з переможцем відкритих торгів.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Оскарження в суді
Опис: | 05 листопада 2021року подано ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель до Черкаського окружного адміністративного суду 18000, м. Черкаси бул. Шевченка, 117 |
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | №580/9260/21 |
Дата відкриття провадження: | 09 листопада 2021 |
Документи:
15 листопада 2021 11:45
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 13:50
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 12:21
|
Позовна заява.pdf |
08 листопада 2021 12:21
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Черкаська служба чистоти" |
Код ЄДРПОУ: | 03328652 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ" |
20 409 300,00
UAH з ПДВ
|
20 409 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
20 410 000,00
UAH з ПДВ
|
20 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ" #32670703 |
Переможець |
20 409 300,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 17:06
|
Д.уг._2.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:46
|
Д.уг._1.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 08:47
|
Договір | укладений |
04 жовтня 2021 08:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Машина дорожня комбінована МДКЗ (з щіточним обладнанням та снігоочисним відвалом) на базі самоскида | 3 | од |
2 799 780,00
UAH з ПДВ
|
Вантажний автомобіль з краном-маніпулятором на базі вантажного шасі | 2 | од |
6 004 980,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони враховуючи лист Продавця № 531/1 від 15.11.2021р. та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п.11 Договору №108 від 01 жовтня 2021року, вирішили внести зміни, у подальшому - Договір, в такій частині: 1. Внести зміни до пункту 1.1 Договору та викласти його в новій редакції (додається); 1.1.внести зміни до пункту 1.5. Договору та викласти його в новій редакції (додається); 1.2.внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в новій редакції (додається); 2. Інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання сторонами Договору. 3. Ця Додаткова угода складена в двох автентичних примірниках, і є невід'ємною частиною Договору про закупівлю № 108 від 01 жовтня 2021 року та набирає законної сили з моменту її підписання сторонами та скріплення її печатками. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились доповнити Договір №108 від 01.10.2021р. розділом 11. «Гарантійні зобов’язання» та викласти його в наступній редакції (додається); 2. У зв’язку з доповненням Договору №108 від 01.10.2021р. новим розділом 11. «Гарантійні зобов’язання», Сторони погодили змінити нумерацію розділу «11. Інші умови» на розділ «12. Інші умови», нумерацію розділу «12. Додатки до договору» на розділ «13. Додатки до договору», нумерацію розділу «13. Адреси та банківські реквізити Сторін» на розділ «14. Адреси та банківські реквізити Сторін». 3. Інші умови договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою в двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу та зберігаються по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Машина дорожня комбінована МДКЗ (з щіточним обладнанням та снігоочисним відвалом) на базі самоскида | 3 | од |
2 799 780,00
UAH з ПДВ
|
Вантажний автомобіль з краном-маніпулятором на базі вантажного шасі | 2 | од |
6 004 980,00
UAH з ПДВ
|