Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях центрального корпусу Державного навчального закладу «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-08-06-001708-c ● 8bf37798a3a04f1aaad60be320b04c81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 36379222 |
Вебсайт: | https://teofipolpapl.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 30664, Україна , Хмельницька обл., село Коров'є, вулиця Заводська 14 |
Контактна особа: |
Ткачук Оксана Валеріївна +380384493587 ksyshatkashyk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 10 000.00 грн. (десять тисяч) гривень. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНО-ПРОМИСЛОВИЙ ЛІЦЕЙ" (код ЄДРПОУ 36379222), місцезнаходження - Україна, 30664, Хмельницька обл., Теофіпольський р-н, село Коров'є, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 14, IBAN UA-028201720344200005052057885 в Держказначейська служба України) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізування BindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. 3.2.7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу та проформі встановленої Додатком №6 до тендерної документації. Надати довідку (лист) із банку про те, що гарантія видана на умовах грошового забезпечення (покриття). 3.2.8. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). 3.2.9. Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником. 3.2.10. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Інші вимоги до забезпечення пропозиції викладені у Додатку №6 ТД та п.2, п.3 Розділу 3 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.6.1. Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі: банківська гарантія Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Реквізити Бенефіціара: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНО-ПРОМИСЛОВИЙ ЛІЦЕЙ" (код ЄДРПОУ 36379222), місцезнаходження - Україна, 30664, Хмельницька обл., Теофіпольський р-н, село Коров'є, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 14, UA-028201720344200005052057885 в Держказначейська служба України), Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. 6.6.2 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 6.6.3. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 6.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У складі пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів. 6.6.5. За будь-яке одноразове порушення Виконавцем умов договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Виконавцем в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору, про що у складі пропозиції надається лист-погодження. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях центрального корпусу Держав-ного навчального закладу «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30664, Україна, Хмельницька область, с.Коров’є, вул.Заводська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за обсяг наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг в межах виділених Замовнику у 2021 році бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 14:29 |
4.6._Додаток_6_банк_гарантiя.docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4.5._Додаток_5_вiдомостi_сиг..docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4.4._Додаток_4_субпiдрядник_сиг..docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4.3._Додаток_3_(проект_договору)_сиг.docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4.2. додаток_2_ТЗ.docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4.1._Додаток_1_ФП_сиг..docx | |
06 серпня 2021 14:29 |
4._ТД_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відгук до аналогічного договору
Дата подання: 11 серпня 2021 10:41
Дата відповіді: 16 серпня 2021 14:17
Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а самн: оригінали листів - відгуків до договорів у складі пропозиції від ко-нтрагентів про належне виконання учасником даних договорів, відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі.Яким чином відгук, виданий не раніше дати оголошення закупівлі зможе краще довести якість виконаних послуг за попередній період? Навіщо, наприклад, брати новий відгук за договорами, які були виконані у минулий період і відразу були надані відгуки після виконання робіт? Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отримання відгуку за минулі роки, може призвести до затягування часу і таким чином Учасники будуть дискваліфіковані не надавши його. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерний комітет розглянув ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до ст.22 та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у тендерній документації та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги п.п.3.1. п.3.5.2. ч.5 Розділу 3 тендерної документації.
Також повідомляємо, що для виконання даного кваліфікаційного критерію, Учасникам надано відповідну можливість підтвердити вказану вимогу.
Учасник має право на власний розсуд, виходячи з власних можливостей та відповідно до вимог тендерної документації підтвердити вказану вимогу.
Повідомляємо, що Замовник зацікавлений у наданні послуг належної якості у встановлені терміни з відповідною кваліфікацією Учасника, у зв’язку із чим встановлені відповідні кваліфікаційні критерії з урахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашого судження «То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі» повідомляємо, що можливість участі у закупівлях є ПРАВОМ Учасників а не обов’язком. Тобто, згідно встановлених вимог тендерної документації потенційні Учасники визначають свою можливість та спроможність щодо участі у відповідній закупівлі.
Щодо судження «Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою» повідомляємо, що у тендерній документації вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння!
Вимоги тендерної документації розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до ст.22 та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у тендерній документації та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги п.п.3.1. п.3.5.2. ч.5 Розділу 3 тендерної документації.
Також повідомляємо, що для виконання даного кваліфікаційного критерію, Учасникам надано відповідну можливість підтвердити вказану вимогу.
Учасник має право на власний розсуд, виходячи з власних можливостей та відповідно до вимог тендерної документації підтвердити вказану вимогу.
Повідомляємо, що Замовник зацікавлений у наданні послуг належної якості у встановлені терміни з відповідною кваліфікацією Учасника, у зв’язку із чим встановлені відповідні кваліфікаційні критерії з урахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашого судження «То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі» повідомляємо, що можливість участі у закупівлях є ПРАВОМ Учасників а не обов’язком. Тобто, згідно встановлених вимог тендерної документації потенційні Учасники визначають свою можливість та спроможність щодо участі у відповідній закупівлі.
Щодо судження «Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою» повідомляємо, що у тендерній документації вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння!
лист від ДСНС
Дата подання: 11 серпня 2021 10:44
Дата відповіді: 16 серпня 2021 14:21
Вимога: Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерний комітет розглянув ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Будь-який потенційний Учасник має право звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Будь-який потенційний Учасник має право звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" |
395 715,36
UAH з ПДВ
|
395 715,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКАНТИСЕПТИК" |
398 500,00
UAH з ПДВ
|
398 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" #42318246 |
Переможець |
395 715,36
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 13:43
|
договір | укладений |
09 вересня 2021 13:39
|