Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з улаштування системи блискавкозахисту у будівлі Комунального закладу початкової спеціалізованої освіти «Мистецька художня школа № 1 ім. К.К. Костанді м. Одеси» за адресою: м. Одеса, пров. Лютеранський, буд. 3
Очікувана вартість
180 700,00 UAH
UA-2021-08-05-013993-a ● d2595e77c0894608a238b3313e5a8273
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька художня школа № 1 імені К.К. Костанді м. Одеси» |
Код ЄДРПОУ: | 02219872 |
Місцезнаходження: | 65020, Україна , Одеська обл., Одеса, пров. Лютеранський, буд.3 |
Контактна особа: |
Москалу Тетяна Сергіївна 380487263789 pabatt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 20:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 180 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 903,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування системи блискавкозахисту у будівлі Комунального закладу початкової спеціалізованої освіти «Мистецька художня школа № 1 ім. К.К. Костанді м. Одеси» за адресою: м. Одеса, пров. Лютеранський, буд. 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65020, Україна, Одеська область, Одеса, пров. Лютеранський, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: 65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Лютеранський, буд. 3. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - згідно доданого до цього оголошення файлу. Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2021 21:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 21:37 |
Документація зі змінами від 10.08.docx |
10 серпня 2021 21:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2021 21:37 |
Документація зі змінами від 10.08.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неможливість виконання вимоги Замовника
Дата подання: 10 серпня 2021 17:52
Дата відповіді: 10 серпня 2021 21:48
Шановний Замовнику, у Технічному завданні наявний перелік робіт та витрат. Проте, відсутній список обладнання, необхідний для улаштування системи блискавкозахисту. Внесіть зміни до умов документації спрощеної закупівлі та надайте, повне технічне завдання.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що надане нами технічне завдання (додаток № 1 до Документації спрощеної закупівлі) містить повний перелік інформації, що необхідна для виконання умов договору.
невідповідність вимог
Дата подання: 10 серпня 2021 17:53
Дата відповіді: 10 серпня 2021 21:50
Шановний Замовник. Проаналізувавши вимоги документації спрощеної закупівлі було встановлено:
В п.4 розділу 2 Інформації про замовника закупівлі Вами зазначено, що «Замовник оплачує Послуги Виконавця шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Акту наданих Послуг Сторонами»
Натомість в п.3.2. Проекту договору зазначається, що « Замовник оплачує Послуги Виконавця шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця впродовж 3 (трьох) робочих днів з дня підписання Акту наданих Послуг Сторонами»
Просимо привести у відповідність вимоги документації спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовником було прийнято рішення задовольнити Вашу вимогу та відповідні зміни було внесено до Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі (Проекту договору).
Проект
Дата подання: 10 серпня 2021 23:54
Шановний Замовник. Просимо надати інформацію про наявність робочого проекту щодо улаштування системи блискавкозахисту. Что є такий в наявності?
Відповідь відсутня
Експертиза
Дата подання: 10 серпня 2021 23:58
Шановний Замовник. Просимо надати інформацію про проходження експертизи проекту (у разі його наявності) у відповідності до вимог законодавства. Чи є у Замовника експертний звіт чи оцінка проектної документації?
Дякую
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 серпня 2021 13:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником вирішено скасувати закупівлю з підстави, що передбачена п.2 ч.17 ст.14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
12 серпня 2021 13:58
|
Електронний підпис |
12 серпня 2021 13:38
|
Протокольне рішення УО про відміну торгів.docx |