Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Послуги з технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт приміщень з улаштуванням підвісних стель та освітлювальних приладів у загальноосвітньому закладі Слов’янська гімназія на вулиці Михайла Драгоманова, 10-В Дарницького району м. Києва»)
Очікувана вартість
108 192,00 UAH
UA-2021-08-05-013811-a c973f0b7e5344182b852b418bdc0886e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766
380445606444
tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766,380445606444
tender-uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 108 192,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Послуги з технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт приміщень з улаштуванням підвісних стель та освітлювальних приладів у загальноосвітньому закладі Слов’янська гімназія на вулиці Михайла Драгоманова, 10-В Дарницького району м. Києва»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Послуги з технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт приміщень з улаштуванням підвісних стель та освітлювальних приладів у загальноосвітньому закладі Слов’янська гімназія на вулиці Михайла Драгоманова, 10-В Дарницького району м. Києва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, Київська область, Київ, Михайла Драгоманова, 10-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Послуги з технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт приміщень з улаштуванням підвісних стель та освітлювальних приладів у загальноосвітньому закладі Слов’янська гімназія на вулиці Михайла Драгоманова, 10-В Дарницького району м. Києва») Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2021 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 18:43
Проект.docx
05 серпня 2021 18:40
Оголошення_тех нагляд Слов'янка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2021 17:10
Електронний підпис
15 серпня 2021 17:08
довідка ДПІ.pdf
15 серпня 2021 17:08
експертний звіт СС 2 -1.pdf
15 серпня 2021 17:08
лист згода бишевець.pdf
15 серпня 2021 17:08
сертифікат 2010.pdf
15 серпня 2021 17:08
лист згода вовченко.pdf
15 серпня 2021 17:08
диплом Вовченко Ю.В.pdf
15 серпня 2021 17:08
Витяг з єдр .pdf
15 серпня 2021 17:08
довідка ст 17.pdf
15 серпня 2021 17:08
довідка банк.pdf
15 серпня 2021 17:08
паспорт Бишевця В.О.pdf
15 серпня 2021 17:08
проект договору.pdf
15 серпня 2021 17:08
довідка про ПДВ.pdf
15 серпня 2021 17:08
угода фількін.pdf
15 серпня 2021 17:08
Довідка_МВС.pdf
15 серпня 2021 17:08
пропозиція.pdf
15 серпня 2021 17:08
диплом Бишевця В.О..pdf
15 серпня 2021 17:08
диплом Фількин.pdf
15 серпня 2021 17:08
технічні вимоги.pdf
15 серпня 2021 17:08
експертний звіт 2.pdf
15 серпня 2021 17:08
відомості учасника.pdf
15 серпня 2021 17:08
угода вовченко.pdf
15 серпня 2021 17:08
витяг з ЄП.pdf
15 серпня 2021 17:08
сертифікат Фількина.pdf
15 серпня 2021 17:08
експертний звіт 3.pdf
15 серпня 2021 17:08
лист згода фількін.pdf
15 серпня 2021 17:08
трудовая Вовченко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович
#2916108778
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович
#2916108778
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 10:29
ДУ № 1 до дог. № 863.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 10:29
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 16:12
Договір № 863..pdf укладений
07 вересня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися внести зміни в п.2.1 Договору і викласти його в новій редакції:"2.1.Вартість наданих послуг з ведення нагляду встановлюється в розмірі 1.5 % від загальної вартості будівельно-монтажних робіт по об"єкту, та у відповідності до суми експертного звіту та протоколу узгодження договірної ціни складає 87 339,00 грн.(вісімдесят сім тисяч триста тридцять дев"ять грн. 00 коп.) без ПДВ. 2.Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 1 Договору "Протокол узгодження договірної ціни", виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 863
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Послуги з технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт приміщень з улаштуванням підвісних стель та освітлювальних приладів у загальноосвітньому закладі Слов’янська гімназія на вулиці Михайла Драгоманова, 10-В Дарницького району м. Києва») 1 послуга 87 339,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 100,00
UAH