Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (додаткові роботи) (71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
2 798 285,56 UAH
UA-2021-08-05-012840-a 9655f019ab0e40f882b309fbaf764ea5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгополов Денис Олексійович

380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Долгополов Денис Олексійович
380617875140
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку з необхідністю проведення додаткових робіт за об’єктом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091» (далі – Об’єкт) було укладено договір №510-21 від «05» березня 2021 року на розробку проектної документації на додаткові роботи за Об’єктом за результатами виконання якого, Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) отримано робочий проект. «21» липня 2021 року Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі із компанією "ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ", що діє через ПРЕДСТАВНИЦТВО "ОЗАЛТИН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШІРКЕТІ"(далі – Генпідрядник), яка виконує основні роботи за Об’єктом. За результатами проведення переговорів із Генпідрядником укладено договір №412-21 від «05» серпня 2021 року на закупівлю додаткових послуг на Об’єкті. У зв’язку з вищезазначеним, у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг із технічного нагляду за будівельними роботами на Об’єкті загальною вартістю, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору №575-20 від «21» серпня 2020 року про закупівлю послуг з технічного нагляду на Об’єкті.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного нагляду на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (додаткові роботи) (71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 16:50
Обгрунтування. Договір.pdf
05 серпня 2021 16:50
Протокол №1.pdf
05 серпня 2021 16:50
Обгрунтування. Проект.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Представництво «ДОЛСАР МЮХЕНДІСЛК АНОНИМ ШИРКЕТИ», яке діє від імені DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
Переможець 2 798 285,56
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 16:58

Документи

05 серпня 2021 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2021 16:58
Протокол №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2021 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Представництво «ДОЛСАР МЮХЕНДІСЛК АНОНИМ ШИРКЕТИ», яке діє від імені DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
2 798 285,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2021 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2021 16:58
Протокол №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:45
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 15:56
Додаткова угода №5ДУ_563-21.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 12:41
Додаткова угода №4ДУ 563-21.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 09:24
Додаткова угода №3ДУ 563-21.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 15:15
Додаткова угода №2ДУ 563-21.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 11:16
563-21.pdf укладений
27 серпня 2021 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника № 31/08/2021 від 31 серпня 2021 р. та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 3 «Календарний план» до Договору №563-21 від 26.08.2021 і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 563-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2ДУ/563-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 24.09.2021 № 24-09 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору № 563-21 від 26 серпня 2021 року (далі - Договір) та викласти у наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 29 жовтня 2021р., але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором». 2. На підставі листа Виконавця від 24.09.2021 № 24-09 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 563-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3ДУ/563-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 26.10.2021 № 26-10 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору № 563-21 від 26 серпня 2021 року (далі - Договір) та викласти у наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 30 листопада 2021р., але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором». 2. На підставі листа Виконавця від 26.10.2021 № 26-10 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 563-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4ДУ/563-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 26.11.2021 № 26-11 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору № 563-21 від 26 серпня 2021 року (далі - Договір) та викласти у наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором». 2. На підставі листа Виконавця від 26.11.2021 № 26-11 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 563-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5ДУ/563-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 787 713,28
UAH (в тому числі ПДВ 464 618,88 UAH)