Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВВУГІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Хмизь Роман Ярославович 380676791257 dptender2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 4 095 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 верхня (трійна) діаметром 127х355 або еквівалент 1500 шт.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Частини до стрічкових конвеєрів, роликоопори до конвеєрів 1Л-100, а саме: Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 нижня (двійна) діаметром 127х530 або еквівалент 750 шт. Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 верхня (трійна) діаметром 127х355 або еквівалент 1500 шт. | Пiсляоплата | 28 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 16:37 |
Додаток 7 Документи для підтвердження відсутності підстав визначених в ст. 17.docx | |
05 серпня 2021 16:37 |
Додаток 3 Інформація про відсутність підстав відмови.docx | |
05 серпня 2021 16:36 |
Додаток 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx | |
05 серпня 2021 16:36 |
Додаток 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції.docx | |
05 серпня 2021 16:36 |
Т.д Роликоопори 1Л-100.docx | |
05 серпня 2021 16:36 |
Тех завд.docx | |
05 серпня 2021 16:36 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
05 серпня 2021 16:35 |
Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
05 серпня 2021 16:35 |
Додаток 5 Цінова пропозиція на закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-29-000014 ● 04d6b14fb79d4d0c967435bc4c83b0d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2021 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 675
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-05-012473-a, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-29 15:22:36
Про надання пояснення
Дата: 29.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-012473-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-02 20:28:22
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Інформація щодо першого питання запиту:
- закупівля проводиться на підставі заявки ініціативної служби до компетенції якої відноситься закупівля певного виду товарів, робіт і послуг, очікувана вартість закупівлі визначається згідно наказу ДП «Львіввугілля» від 17.03.17року № 48, копії підтверджуючих документів надано через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» окремими файлами.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Інформація щодо другого питання запиту:
- Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація до предмету закупівлі UA-2021-08-05-012473-a - Lvug.com.ua.
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
3. Інформація щодо третього питання запиту:
- Договір не укладався.
4. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону) ?
4. Інформація щодо четвертого питання запиту:
- 15.09.21р. Замовником, в електронній системі закупівель відповідно до частини 6 статті 33 Закону було оприлюднено протокол № 513, щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не укладено, тому у Замовника є всі підстави для відміни процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- UA-M-2022-01-13-000050 ● 9be1dd54971d491b92453df5ea4795ee
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-05-012473-a, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 16:32:04
Про надання пояснення
Дата: 17.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-012473-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір опубліковане в системі закупівель 26.08.2021, а договір укладено 30.11.2021.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини та підстави укладення договору про закупівлю товару від 30.11.2021 №377 на суму 3 973 050,00 гривень ?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-24 13:48:40
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-08-05-012473-a
26.08.2021 року в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про намір укласти договір, відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів. 15.09.21р. Замовником, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол № 513, щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не укладено, тому у Замовника є всі підстави для відміни процедури закупівлі, так як протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону.
З огляду на вищенаведене, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Опис порушення - протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону.
Проте рішеннямNo26203-р/пк-пз від 23.11.2021 було зобов'язано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВВУГІЛЛЯ" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Частини до стрічкових конвеєрів, роликоопори до конвеєрів 1Л-100", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-08-05-012473-a.
Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не виконувався та буде закритий у відповідності до вимог чинного Законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби про наявність порушень законодавства з питань проведення процедур закупівель UA-M-2022-01-13-000050 прийнято рішення розірвати договір про закупівлю. Термін дії договору - до 31.12.2021р.
2022-01-31 14:19:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
Договір розірвано
2022-02-08 13:29:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ" |
4 014 000,00
UAH з ПДВ
|
3 973 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
4 090 950,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ" #36307933 |
Переможець |
3 973 050,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 11:31
|
Договір 377 від 30 11 2021р.pdf | укладений |
01 грудня 2021 11:30
|
Протокол № 513 від 15.09.21р..pdf | укладений |
15 вересня 2021 20:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 нижня (двійна) діаметром 127х530 або еквівалент | 750 | штуки |
1 200,00
UAH з ПДВ
|
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 верхня (трійна) діаметром 127х355 або еквівалент | 1500 | штуки |
2 048,70
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби про наявність порушень законодавства з питань проведення процедур закупівель UA-M-2022-01-13-000050 прийнято рішення розірвати договір про закупівлю. Термін дії договору - до 31.12.2021р. |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 19:00 |
Кінець періоду оскарження: | 14 листопада 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 01 грудня 2021 11:26 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 25.08.2021 року в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон з предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015, 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання, (Частини до стрічкових конвеєрів, роликоопори до конвеєрів 1Л-100). Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "Завод "Рукав-ГСТ" з ціною 3 973 050,00 грн. (три мільйони дев’ятсот сімдесят три тисячі п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ. 26.08.2021 року в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про намір укласти договір, відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів. 15.09.21р. Замовником, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол № 513, щодо продовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. Станом на дату початку моніторингу договір про закупівлю не укладено, тому у Замовника є всі підстави для відміни процедури закупівлі, так як протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону. З огляду на вищенаведене, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушення - протерміновано термін на укладання договору про закупівлю визначений у частині 6 статті 33 Закону. |
03 листопада 2021 18:58
|
Електронний підпис |
03 листопада 2021 18:56
|
Пртокол № 561 від 03.11.2021р..pdf |
Дата подання: 10 листопада 2021 13:48