Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з заміною існуючих заповнень віконних прорізів Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Очікувана вартість
139 475,00 UAH
UA-2021-08-05-007998-a af9114ef610848e0a9d3bc92160fcfb8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів ((UA-2021-06-09-007684-b та UA-2021-06-30-002279-с) на закупівлю: ДК 021:2015: 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи «Поточний ремонт з заміною існуючих заповнень віконних прорізів Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи «Поточний ремонт з заміною існуючих заповнень віконних прорізів Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 14:06
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт з заміною існуючих заповнень віконних прорізів Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з заміною існуючих заповнень віконних прорізів Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Музейна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата та прийняття послуг здійснюється на підставі акту наданих в повному обсязі послуг, при відсутності письмових зауважень з боку дирекції закладу освіти щодо якості відремонтованого об*єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 14:04
Повідомлення.pdf
05 серпня 2021 14:04
Обгрунтування.pdf
05 серпня 2021 14:04
Протокол з учасником.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РУЖИЦЬКИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2808821074
Переможець 139 475,00
UAH
05 серпня 2021 14:06

Документи

05 серпня 2021 14:06
Електронний підпис
05 серпня 2021 14:05
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2021 14:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РУЖИЦЬКИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2808821074
139 475,00
UAH
Документи

Документи

05 серпня 2021 14:06
Електронний підпис
05 серпня 2021 14:05
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 08:25
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 15:51
Договір №198 від 16.08.2021р..pdf укладений
16 серпня 2021 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 16 вересня 2021
Сума оплати за договором: 139 475,00
UAH