Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Улаштування фотоелектричних панелей для забезпечення внутрішніх потреб Станично-Луганської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 за адресою кв. Молодіжний, 19, смт Станиця-Луганська, Луганської області» за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 234 266,33 UAH
UA-2021-08-05-004035-a 53c7342a7f39404c83e9a8aeca945177
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хатченко

+380445947661 tanhat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Нафтогаз - Енергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 30167066
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. І. Гонти, 3-а корп. 2
Контактна особа: Тетяна Хатченко
+380445947661
tanhat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 234 266,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 027,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: У складі пропозицій Учасник зобов’язаний надати забезпечення пропозиції спрощеної закупівлі у вигляді банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається Учасником у складі пропозиції процедури закупівлі у форматі, що дає можливість її перевірити Банківська гарантія надається Учасником у складі пропозиції процедури закупівлі у форматі, що дає можливість її перевірити. Реквізити бенефіціара: назва: Дочірнє підприємство «Нафтогаз-Енергосервіс» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 30167066; ІПН 301670626654 місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. І.Гонти 3-а, корп.2; банківські реквізити: UA373004650000000260013011939 в АТ «Ощадбанк» Розмір забезпечення пропозиції спрощеної процедури закупівлі: 6 171 грн. 33 коп. (шість тисяч сто сімдесят одна гривна 33 коп.) (0,5% від очікуваної вартості спрощеної процедури закупівлі). Строк дії гарантії повинен бути не менше ніж строк дії цінової пропозиції учасника - не менше 90 днів з наступного дня від дати кінцевого строку подання пропозицій; З вимогами до банківських гарантій як забезпечення пропозицій, що надаються учасниками для участі у закупівлях, замовниками яких є юридичні особи Групи Нафтогаз та з Формою банківської гарантії як забезпечення пропозиції маєте змогу ознайомитись на сайті www.naftogaz.com у розділі “Закупівлі” у підрозділі “Оформлення банківської гарантії”. Банківські гарантії учасників як забезпечення пропозицій повинні відповідати зазначеним вимогам.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6171.33 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць); З вимогами до банківських гарантій як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі, що надаються учасниками-переможцями процедур закупівель, замовниками яких є юридичні особи Групи Нафтогаз та з орієнтовним текстом банківської гарантії виконання зобов'язань за договором закупівлі для учасників-резидентів України маєте змогу ознайомитись на сайті www.naftogaz.com у розділі “Закупівлі” у підрозділі “Оформлення банківської гарантії”. Банківські гарантії учасників як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі, що надаються учасниками-переможцями процедур закупівель, повинні відповідати зазначеним вимогам.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Улаштування фотоелектричних панелей для забезпечення внутрішніх потреб Станично-Луганської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 за адресою кв. Молодіжний, 19, смт Станиця-Луганська, Луганської області» за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  08 вересня 2021
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок між Замовником і Підрядником провадиться в національній валюті України, у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошової суми на поточний рахунок Підрядника, протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

У складі пропозицій Учасник зобов’язаний надати забезпечення пропозиції спрощеної закупівлі у вигляді банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається Учасником у складі пропозиції процедури закупівлі у форматі, що дає можливість її перевірити Банківська гарантія надається Учасником у складі пропозиції процедури закупівлі у форматі, що дає можливість її перевірити. Реквізити бенефіціара: назва: Дочірнє підприємство «Нафтогаз-Енергосервіс» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 30167066; ІПН 301670626654 місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. І.Гонти 3-а, корп.2; банківські реквізити: UA373004650000000260013011939 в АТ «Ощадбанк» Розмір забезпечення пропозиції спрощеної процедури закупівлі: 6 171 грн. 33 коп. (шість тисяч сто сімдесят одна гривна 33 коп.) (0,5% від очікуваної вартості спрощеної процедури закупівлі). Строк дії гарантії повинен бути не менше ніж строк дії цінової пропозиції учасника - не менше 90 днів з наступного дня від дати кінцевого строку подання пропозицій; З вимогами до банківських гарантій як забезпечення пропозицій, що надаються учасниками для участі у закупівлях, замовниками яких є юридичні особи Групи Нафтогаз та з Формою банківської гарантії як забезпечення пропозиції маєте змогу ознайомитись на сайті www.naftogaz.com у розділі “Закупівлі” у підрозділі “Оформлення банківської гарантії”. Банківські гарантії учасників як забезпечення пропозицій повинні відповідати зазначеним вимогам.

Сума забезпечення: 6171.33 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць); З вимогами до банківських гарантій як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі, що надаються учасниками-переможцями процедур закупівель, замовниками яких є юридичні особи Групи Нафтогаз та з орієнтовним текстом банківської гарантії виконання зобов'язань за договором закупівлі для учасників-резидентів України маєте змогу ознайомитись на сайті www.naftogaz.com у розділі “Закупівлі” у підрозділі “Оформлення банківської гарантії”. Банківські гарантії учасників як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі, що надаються учасниками-переможцями процедур закупівель, повинні відповідати зазначеним вимогам.
05 серпня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 11:23
Додаток_6Б.xls
05 серпня 2021 11:23
Додаток_6А.xls
05 серпня 2021 11:23
Додаток_7.xlsx
05 серпня 2021 11:12
ОГОЛОШ фотоелем ЗОШ 1 Станиця.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПІПІ ІНЖИНІРИНГ" 1 234 266,33
UAH з ПДВ
1 234 266,33
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 серпня 2021 19:25
Електронний підпис
17 серпня 2021 19:23
Додаток 7.pdf
17 серпня 2021 19:23
Банкiвська лiцензiя.pdf
17 серпня 2021 19:23
Garantiya_6 171,33.pdf.p7s
17 серпня 2021 19:23
Лист-відгук_Еспіпі.pdf
17 серпня 2021 19:23
Ліцензія від ДАБІ.pdf
17 серпня 2021 19:23
Виписка з ЄДР.pdf
17 серпня 2021 19:23
Додаток 6 Б.pdf
17 серпня 2021 19:23
Статут.pdf
17 серпня 2021 19:23
Банкiвська лiцензiя.pdf.p7s
17 серпня 2021 19:23
Garantiya_6 171,33.pdf.p7s.p7s
17 серпня 2021 19:23
Garantiya_6 171,33.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПІПІ ІНЖИНІРИНГ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПІПІ ІНЖИНІРИНГ"
#42883864
Переможець 1 234 266,33
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПІПІ ІНЖИНІРИНГ"
#42883864
1 234 266,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 14:46
Повідомлення про внес змін до дог від 04.10.2021.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:45
Додаткова угода 1 від 04.10.2021.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 15:14
Договір 30-08-21 ПР Еспіпі.pdf укладений
31 серпня 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони домовились п. 1.1. Договору змінити та викласти у наступній редакції : «1.1 Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується на свій ризик, своїми силами і засобами згідно із затвердженим Замовником Завданням (Додаток 1 до Договору), з дотриманням інших вимог Договору, чинного законодавства України виконати роботи : « Нове будівництво з улаштування фотоелектричних панелей для забезпечення внутрішніх потреб Станично-Луганської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 за адресою кв. Молодіжний, 19, смт Станиця-Луганська, Луганської області» за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , а Замовник зобов’язується здійснити оплату прийнятих, належно виконаних, робіт на умовах Договору. -Сторони домовились Додаток 1 до договору змінити та викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 30/08-21ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 234 266,33
UAH (в тому числі ПДВ 205 711,05 UAH)