Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-08-04-004811-a e409e2e7ff79482aa9d6116858a29669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЄФІМОВА ГАННА

380684356909 cpmsd2mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: ЄФІМОВА ГАННА
380684356909
cpmsd2mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 12:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 пачка
Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, згідно накладної не пізніше 30 календарних днів з дати його поставки. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 16:12
Технічний опис - Папір офісний А4 (700пач).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-04-004811-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 09 серпня 2021 15:09
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-08-04-004811-a на закупівлю «Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-08-04-004811-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: білизна по (СІЕ) - (155+/--2); товщина (мікрон) – 100. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри і викласти їх в наступній редакції: білизна по (СІЕ) – не менше 155+/-2; товщина (мікрон) – не менше 100 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 16:10
Технічні показники предмету закупівлі залишаються без змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 57 960,00
UAH з ПДВ
57 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2021 10:19
Електронний підпис
13 серпня 2021 10:11
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2021 10:11
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
13 серпня 2021 10:11
Проект договору.pdf
13 серпня 2021 10:11
Технічне завдання.pdf
13 серпня 2021 10:11
Комерційна пропозиція.pdf
13 серпня 2021 10:11
4. Витяг ЄДРПОУ (20.07.2021).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 57 960,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
57 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:28
ЗВІТ про виконання договору №122.PDF укладений
14 січня 2022 11:27
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 14:41
Договір №122 (ТОВ ЕПІЦЕНТР К).PDF укладений
19 серпня 2021 14:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий 700 пачка 82,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 660,00 UAH)