Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів)
Очікувана вартість
6 320 000,00 UAH
UA-2021-08-04-004481-a 761d1613c2f640d8b4410968ea5cb9c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Андрій Володимирович

+38050-495-72-65 ANDRUMEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Мельниченко Андрій Володимирович
+38050-495-72-65
ANDRUMEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 25 травня 2021 року було оголошено про проведення процедури закупівлі, номер оголошення/закупівлі UA-2021-05-25-003746-b. 25 червня 2021 року зазначені торги були відмінені у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 29 червня 2021 року було повторно оголошено про проведення процедури закупівлі, номер оголошення/закупівлі UA-2021-06-29-003875-b. 30 липня 2021 року зазначені торги були відмінені у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином у Замовника наявні підстави для оголошення переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129 посл.
Надання комплексу послуг з коронарної ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
50 посл.
Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки з імплантацією стента з лікарським покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
19 посл.
Надання послуг з імплантації наступного стенту з лікарським покриттям під час балонної коронарної ангіопластики зі стентуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
4 посл.
Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
35 посл.
Надання комплексу послуг з планової балонної коронарної ангіопластіки з імплантацією стента без лікарського покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
7 посл.
Надання комплексу послуг з ангіографії церебральних артерій (сонні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
5 посл.
Надання комплексу послуг з балонної ангіопластіки зі стентуванням сонних артерій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з проведення ендоскопічної паппілотомії з подальшим стентуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з проведенням лазерної літотріпсії конкрементів холедоха
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з проведенням ендоскопічного внутрішнього бiлiарного стентування або назобіліарного дренування при обструкціях жовчно-вивідних шляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з проведення фотоселективної лазерної абляції пухлин сечового тракту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з проведення фотоселективної лазерної абляції пухлин передміхурової залози
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
4 посл.
Надання комплексу послуг з ендопротезування колінного суглобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
4 посл.
Надання комплексу послуг з ендопротезування кульшового суглобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
4 посл.
Надання комплексу послуг з артроскопії колінного суглобу (з імплантами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
2 посл.
Надання комплексу послуг з артроскопії колінного суглобу (без імплантів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 посл.
Надання комплексу послуг з артроскопії плечового суглобу (з імплантами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 серпня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:44
Протокол переговорів.pdf
04 серпня 2021 15:44
UA-2021-06-29-003875-b-report.pdf
04 серпня 2021 15:44
UA-2021-05-25-003746-b-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-05-000091 ● 362338f93479415ea50c042b6ebb4b7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2021 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.10.2021 № 610

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-04-004481-a, 04.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-05 17:00:06

Про надання пояснення

Дата: 05.10.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID:UA-2021-08-04-004481-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №1» Одеської міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
Переможець 6 309 089,50
UAH
04 серпня 2021 15:52

Документи

04 серпня 2021 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
6 309 089,50
UAH
Документи

Документи

04 серпня 2021 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 09:43
Допка Карди.pdf зміни до договору
26 липня 2022 09:43
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 11:19
Додаткова угода 8 до Договору 260.pdf зміни до договору
23 червня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2022 15:32
Додаткова угода 7 до Договору 260.pdf зміни до договору
26 квітня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 15:18
Додаткова угода 6 до Договору 260 від 16.08.2021 р..pdf зміни до договору
30 березня 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:47
Додаткова угода 5 до Договору 260.pdf зміни до договору
26 січня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 11:45
Додаткова угода 4 до Договору 260.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:37
Додаткова угода 3 до Договору 260.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:54
Додаткова угода 2 до Договору 260.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 12:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 13:03
Договір 260.pdf укладений
16 серпня 2021 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3, ч. 5, ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Строни дійшли до взаємної згоди викласти Додаток 1 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною ціни Договору, Сторони дійшли до взаємної згоди викласти Додаток №1 у новій редакції та викласти пункт 3.1. р.ІІІ Довору викласти в наступній редакції: "Ціна Договору становить 4316060,00 (чотири мільйони триста шістнадцять тисяч шістдесят грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Строни домовилися зменшити суму Догвору до суми 3902080,00 грн,, а також Керуючись ч. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв”язку із необхідністю продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 31.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.6 ст. 41 Закону України від 25.12.2015р.Мт 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», Ціна цього Договору становить 4 681 750, 00 грн. (чотири мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча сімсот п 'ятдесят грн.00 коп.) без ПДВ і складається з частин: - 3 902 080, 00 грн., що розраховані для використання у 2021 році; - 779 670, 00 грн., що не перевищує 20 % від суми на 2021 рік-для використання у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 260
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв*язку з необхідністю продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 01.04.2022 р. "Строк надання послуг: до 01 квітня 2022 року."
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 01.05.2022 р..
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 01.07.2022 р. Строк надання послуг: до 01 липня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 01.09.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною номеру розрах ункового рахунку Виконавця
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML