Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подарунки солодкі - вафлі "Рошен"
Очікувана вартість
2 070,00 UAH
UA-2021-08-04-003987-a 239b84f0b2cb4a7c9cf4e27ff19fd805
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білякова Тетяна Олександрівна

0564948012 ingzakupki314@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052548
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1
Контактна особа: Білякова Тетяна Олександрівна
0564948012
ingzakupki314@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 09:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 09:31
Очікувана вартість: 2 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Подарунки солодкі - вафлі "Рошен"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 штуки
Вафлі "Рошен" з горіховою начинкою, вага 72г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару плата за товар проводиться Замовником після поставки товару за адресою Замовника на підставі відповідно оформлених документів (накладних, рахунків) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткових накладних. У разі затримки фінансування, розрахунок за переданий товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій