Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

багатофункціональний пристрій (лот 1 - багатофункціональний пристрій для НУШ (1 найменування) (30232000-4 - Периферійне обладнання), лот 2 - багатофункціональний пристрій для Інклюзії (2 найменування) (30232000-4 - Периферійне обладнання))
Очікувана вартість
169 560,00 UAH
UA-2021-08-04-002844-b 60435531f7f246af8dca152ffe8df2fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Картавенко

+380536232765 osvitahorol1-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 44133660
Вебсайт: http://horol.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул.1-го Травня, 4
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Картавенко
+380536232765
osvitahorol1-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 169 560,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

06 серпня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 16:18
Документація (нова редакція).docx
06 серпня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 16:18
Документація (нова редакція).docx
04 серпня 2021 11:05
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог
Дата подання: 06 серпня 2021 10:27
Дата відповіді: 06 серпня 2021 16:21
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.Просимо внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, уповноваженою особою було внесено відповідні зміни до документації (вимог до предмета закупівлі) спрощеної процедури закупівлі.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: багатофункціональний пристрій для НУШ (1 найменування) (30232000-4 - Периферійне обладнання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 122 660,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 226,60 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23 шт
багатофункціональний пристрій для НУШ (1 найменування) (30232000-4 - Периферійне обладнання)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. 1 Травня, 4
Дата доставки: 20 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 114 540,00
UAH з ПДВ
114 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2021 12:31
Електронний підпис
13 серпня 2021 12:12
Тех.документація..pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
ст.17.pdf
13 серпня 2021 12:12
аналогічні договори.pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
ст.14.pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
Авторизація Epson.pdf
13 серпня 2021 12:12
Опис + Статут.pdf
13 серпня 2021 12:12
аналогічні договори.pdf
13 серпня 2021 12:12
Опис + Статут.pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
Тех.документація..pdf
13 серпня 2021 12:12
ст.17.pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
Авторизація Epson.pdf.p7s
13 серпня 2021 12:12
ст.14.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 114 540,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 16:29

Документи

19 серпня 2021 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
114 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2021 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:34
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 10:18
Договір.pdf укладений
02 вересня 2021 09:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
багатофункціональний пристрій для НУШ (1 найменування) (30232000-4 - Периферійне обладнання) 23 штуки 4 980,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 114 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 090,00 UAH)