Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонер
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-08-04-002516-c 4179e21900324d1fb1f437fb632d7356
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпіч І.І.

380577051154 knp_ocgz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я"
Код ЄДРПОУ: 02001914
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, ДЕРЖПРОМ, БУДИНОК 5, ПІД'ЇЗД 4, ПОВЕРХ 5
Контактна особа: Ліпіч І.І.
380577051154
knp_ocgz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Більш детально викладено у п.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозиції Документації до оголошення на проведення спрощеної закупівлі Додаток 2
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Кондиціонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 4 під’їзд, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі накладної протягом 10 робочих днів, після надходження фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Більш детально викладено у п.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозиції Документації до оголошення на проведення спрощеної закупівлі Додаток 2

Сума забезпечення: 2900 UAH
04 серпня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 17:00
Оголошення кондиціонер.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 98 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 серпня 2021 15:18
Електронний підпис
12 серпня 2021 15:17
3. Проект договору.pdf.(1).P7S
12 серпня 2021 15:17
3. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2231100015
Переможець 98 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 15:17

Документи

16 серпня 2021 15:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2231100015
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 15:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 16:06
Untitled.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 13:23
Договор 41.pdf укладений
25 серпня 2021 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №1 від 30.08.2021р. Сума договору після внесення змін – 93 998,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 93 998,00
UAH