Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2021-08-03-012167-b ● dd6dea014a014de0bcb26eec3f50a1bf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 43343797 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 8 |
Контактна особа: |
Дмитро Романович Ярмистий +380993624248 cemdbuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 22:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 22:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 22:22 |
ТД обслуговування медичної апаратури 2021.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "КВАНТ" |
158 340,34
UAH з ПДВ
|
158 340,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
256 888,36
UAH з ПДВ
|
256 888,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "КВАНТ" #41978902 |
Очікує рішення |
158 340,34
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "КВАНТ" #41978902 |
Рішення скасоване |
158 340,34
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 17:59 |
Кінець періоду оскарження: | 19 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 21 вересня 2021 09:40 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про відміну процедуру торгів, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з діючим законодавством |
Документи:
08 вересня 2021 17:59
|
Електронний підпис |
08 вересня 2021 17:58
|
2 Протокол відміни торгів відхилення всіх.doc |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-08-03-012167-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:02569750
Дата подання: 17 вересня 2021 12:03
Дата подання: 17 вересня 2021 12:03
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання) Оголошення UA-2021-08-03-012167-b
СКАРГА
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Оголошення UA-2021-08-03-012167-b
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-012167-b. Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі Протоколу Уповноваженої особи №2 від «08» вересня 2021 р.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
Відхилити пропозицію учасника закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання) Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" з таких підстав:
- не відповідає вимогам тендерної документації (не надано лист щодо погодження з Істотними умовами договору, відсутній гарантійний лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, відсутня довідка про застосування заходів із захисту довкілля, відсутня довідка дотримання законодавства Закону України «Про санкції».
Скаржник не погоджується з подібним рішенням, вважає відхилення дискваліфікації неправомірним, опираючись на наступне.
Додаток № 2 до оголошення про проведення закупівлі містить перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до даного додатку, у разі відсутності інформації, надання якої вимагається умовами закупівлі, така інформація вважається наданою, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" подало усі необхідні документи, передбачені Додатком 2 до оголошення, а також усі документи, передбачені тендерною документацією в цілому.
Більше того, ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь-яке інше чинне законодавство України не встановлює ні мінімального, ні обов’язкового переліку документів, які повинен подати учасник торгів для участі в закупівлі. Саме тому, учасники у складі тендерної пропозиції подають ті документи, які передбачені вимогами тендерної документації.
Отже, у разі, якщо особа подає пропозицію, вона вважається такою, що дала згоду на укладання договору за результатами торгів на базі того проекту договору, що викладений в тендерній документації.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Змовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Замовник не керувався жодною з цих підстав відхилення пропозиції Скаржника, оскільки вони відсутні.
Таким чином, рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже Учасник дотримується тих вимог, які чітко прописані в тендерній документації. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам законодавства та тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, наша пропозиція за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Окрім того, товар, який був запропонований у складі пропозиції, повністю відповідає технічним вимогам Замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №2 від «08» вересня 2021 р.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від «08»вересня 2021 р. з причинами дискваліфікації Скаржника.
З повагою,
Генеральний директор Ярослав Шух
СКАРГА
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Оголошення UA-2021-08-03-012167-b
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-012167-b. Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі Протоколу Уповноваженої особи №2 від «08» вересня 2021 р.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
Відхилити пропозицію учасника закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з повірки медичної апаратури, за кодом ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання) Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" з таких підстав:
- не відповідає вимогам тендерної документації (не надано лист щодо погодження з Істотними умовами договору, відсутній гарантійний лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, відсутня довідка про застосування заходів із захисту довкілля, відсутня довідка дотримання законодавства Закону України «Про санкції».
Скаржник не погоджується з подібним рішенням, вважає відхилення дискваліфікації неправомірним, опираючись на наступне.
Додаток № 2 до оголошення про проведення закупівлі містить перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до даного додатку, у разі відсутності інформації, надання якої вимагається умовами закупівлі, така інформація вважається наданою, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" подало усі необхідні документи, передбачені Додатком 2 до оголошення, а також усі документи, передбачені тендерною документацією в цілому.
Більше того, ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь-яке інше чинне законодавство України не встановлює ні мінімального, ні обов’язкового переліку документів, які повинен подати учасник торгів для участі в закупівлі. Саме тому, учасники у складі тендерної пропозиції подають ті документи, які передбачені вимогами тендерної документації.
Отже, у разі, якщо особа подає пропозицію, вона вважається такою, що дала згоду на укладання договору за результатами торгів на базі того проекту договору, що викладений в тендерній документації.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Змовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Замовник не керувався жодною з цих підстав відхилення пропозиції Скаржника, оскільки вони відсутні.
Таким чином, рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже Учасник дотримується тих вимог, які чітко прописані в тендерній документації. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам законодавства та тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, наша пропозиція за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Окрім того, товар, який був запропонований у складі пропозиції, повністю відповідає технічним вимогам Замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Державне підприємство Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №2 від «08» вересня 2021 р.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від «08»вересня 2021 р. з причинами дискваліфікації Скаржника.
З повагою,
Генеральний директор Ярослав Шух
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
рішення від 20.09.2021 № 21277.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2021 09:37