Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Біндер
Очікувана вартість
6 530,00 UAH
UA-2021-08-03-011961-b f3e72f30a21d472da2a9a5310671858f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Прокопенко

+380976572336 voenliceu20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Контактна особа: Ілона Прокопенко
+380976572336
voenliceu20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 15:00
Очікувана вартість: 6 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Біндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ярослава Мудрого, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після пред'явлення постачальником рахунку на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на строк до 20 (двадцяти) банківських днів відносно дати рахунку за умови отримання бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2021 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 20:08
Інформація_біндер.docx
03 серпня 2021 20:08
Форма пропозиції_біндер.docx
03 серпня 2021 20:08
Договір_біндер.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій