Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класний журнал для1-4 класів; Класний журнал для 5-11класів.; Журнал обліку пропущених і замінених уроків., Журнал індивідуального навчання., Щоденник взаємозв’язку вчителів та вихователів.; Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності., Особова справа на дитину.; Журнал особистого прийому громадян., Сигнальний журнал відвідування учнів закладу.; Журнал реєстрації обліку дітей на цілодобовому перебуванні.; Журнал щоденного обліку дітей які ночують._
Очікувана вартість
5 852,00 UAH
UA-2021-08-03-008954-b d009b429c5cb46c79a57be2d9cc38342
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олександрівна Бойко

+380968748706
+380977305703
nathnennya-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20201798
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13
Контактна особа: Світлана Олександрівна Бойко
+380968748706,+380977305703
nathnennya-buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 17:00
Очікувана вартість: 5 852,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Класний журнал для 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
21 штуки
Класний журнал для 5-11класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку пропущених і замінених уроків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал індивідуального навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
15 штуки
Щоденник взаємозв’язку вчителів та вихователів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
4 штуки
Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
12 штуки
Особова справа на дитину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал особистого прийому громадян
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Сигнальний журнал відвідування учнів закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал реєстрації обліку дітей на цілодобовому перебуванні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал щоденного обліку дітей які ночують
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 15:14
Оголошення журнал.doc
03 серпня 2021 15:14
Пропозиція (додаток1).doc
03 серпня 2021 15:14
Ugoda журнал.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 5 800,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 5 800,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 16:31

Документи

13 серпня 2021 16:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій