Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні панелі
Очікувана вартість
11 320,00 UAH
UA-2021-08-03-007685-b b15b645ce6354a9e8beabe6e317d3624
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Халатян

+380634075064 ekaterinakh644@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Катерина Халатян
+380634075064
ekaterinakh644@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 23:59
Очікувана вартість: 11 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Світлодіодна панель(універсальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
10 штуки
Світлодіодна панель (вбудована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-03-007685-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 04 серпня 2021 18:14
Щодо усунення вимог, до Постачальника, які залежать лише від бажання Замовників
Замовник вимагає на підтвердження досвіду щодо виконання аналогічних договорів "позитивні листи-відгуки по наданим копіям договорів за підписом та відтиском печатки контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору" Замовники в 99% випадків навіть відгуків про співробітництво а ПРОЗОРРО .не заповнюють, не кажучи, що Замовнику треба самому скласти підписати у керівництва, обумовити перед керівництвом виконання такої забаганки Постачальника. І це при тому, що Постачальник не має ніяких важелів для витребування такого відгуку, бо все залежить від бажання Замовника витрачати на це свій час та натхнення. Тому вважаємо, що копій договорів та видаткових достатньо для підтвердження виконання договорів у повному обсязі. А відгуки щодо Постачальника Замовник може подивитись на ПРОЗОРРО, якщо він сам такі відгуки там залишає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 11:58
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: - не менше двох повністю виконаних аналогічних договорів укладених не раніше 2020 року (аналогічні договори мають бути надані щодо контрагентів та договорів, інформація про які надавалась у довідці про досвід виконання аналогічних договорів). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов / зобов’язань; - разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані видаткові накладні, що свідчать про повне виконання наданого договору (загальна вартість видаткових накладних, наданих у складі пропозиції, повинна свідчити про 100% виконання наданого договору); - позитивні листи-відгуки по наданим копіям договорів за підписом та відтиском печатки контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації учасників торгів за предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 3, пункт 1.1. цілком законними та недискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2021-08-03-007685-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 05 серпня 2021 12:59
Щодо усунення вимог, до Постачальника, які залежать лише від бажання Замовників
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається Замовник з приводу надання позитивних висновків, з цього приводу зазначено наступне: "Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)" Таким чином обов'язковість надання таких висновків ніяким чином не обумовлена. Натомість ми могли би надати інформацію щодо кваліфікації Учасника в Прозорро Маркеті по цьому коду. Така кваліфікація дається тільки після надання інформації (про не менше як 20 підтверджених поставок аналогічних товарі за останні 2 роки. То невже така перевірка проведена ПРОЗОРРО є менш вагомим підтвердженням нашого досвіду з виконання договорів по поставці аналогічних товарів ніж висновок від одного Замовника, який залежить лише від бажання самого Замовника і Постачальник повинен випрошувати такий висновок без гарантії його отримати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2021 16:44
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тому Замовником було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яку саме інформацію необхідно надати Учаснику, а також перелік відповідних документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Так відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник зазначив в оголошенні спосіб документального підтвердження наявності в Учасників належного досвіду виконання аналогічних договорів.
Варто відзначити, щодо зазначеної вами інформації "Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)" не містить такої вимоги у новій редакції Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Кучугурний Віктор Іванович 8 800,00
UAH з ПДВ
8 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 серпня 2021 17:07
Електронний підпис
13 серпня 2021 17:05
Пропозиція.pdf
13 серпня 2021 17:05
Лист відгук КНП КМКЛ _17.pdf
13 серпня 2021 17:05
Лист - гарантія 4.pdf
13 серпня 2021 17:05
Лист - гарантія 3.pdf
13 серпня 2021 17:05
Лист - гарантія 2.pdf
13 серпня 2021 17:05
Лист - гарантія 1.pdf
13 серпня 2021 17:05
Витяг з ЄДР оновлений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучугурний Віктор Іванович

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучугурний Віктор Іванович
#2780106332
Рішення скасоване 8 800,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2021 09:42
ФОП Кучугурний Віктор Іванович
#2780106332
Відхилено 8 800,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2021 09:45

Документи

16 серпня 2021 18:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій