Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - халат ізоляційний медичний згідно НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00)
Очікувана вартість
1 529 514,00 UAH
UA-2021-08-03-006742-b 10404b50dfca446fb9284682b1784cd6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 11:00
Початок аукціону: 20 серпня 2021 13:36
Очікувана вартість: 1 529 514,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 295,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Обґрунтування процедури закупівлі: спрощена закупівля проводиться на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Предмет закупівлі Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання, код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) включений до Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від
20 березня 2020 р. № 225.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штуки
халат ізоляційний медичний
Розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування
15000 штуки
халат ізоляційний медичний
Розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування
3900 штуки
халат ізоляційний медичний
Розмір XXL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Антистатична обробка
Дата подання: 04 серпня 2021 10:53
Дата відповіді: 05 серпня 2021 09:43
У технічних вимогах до Халату ізолюючого, одноразового застосування зазначена вимога: антистатична обробка. Який документ має засвідчувати цю вимогу?
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація», Учасник торгів має надати підтверджуючі документи щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Такими документами можуть бути інструкції з використання або настанови, рекламного проспекту виробника або технічний опис або інший пояснювальний (стосовно характеристик запропонованого предмету закупівлі) документ українською мовою. Дякую за запитання.
Шви халату
Дата подання: 05 серпня 2021 10:31
Дата відповіді: 06 серпня 2021 14:57
У Додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - халат ізоляційний медичний згідно НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) Таб-лиця №1 містить вимогу: шви проклеєні машинними способом спеціалізованою низькотемпературною стрічкою. Чи будуть прийняті до розгяду не гірші за якісними характеристиками халати зі швами, які зварені ультразвуком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - халат ізоляційний медичний згідно НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) будуть внесені зміни.
Зміни до ТД - 06 серпня 2021 10:27ТД спрощена комбінезони_ITF –Нова редакція.docx
Дата подання: 06 серпня 2021 11:52
Дата відповіді: 06 серпня 2021 14:57
Доброго дня! 06 серпня 2021 внесені зміни до ТД спрощена комбінезони_ITF –Нова редакція.docx - видалені вимоги щодо 5-6 типу\класу захисту костюму біологічного захисту\комбінезону. Додаток № 2 п.4 до ТД містить вимоги: відповідність стандартам ДСТУ EN 14605:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникними до рідини (тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з`єднаннями та до предметів одягу для захисту частин тіла (типи РВ [3] та РВ [4]) (EN 14605:2005 + A1:2009, IDT) та п.5 наявність Наявність Сертифікату експертизи типу, питання: Продукція повинна відповідати ДСТУ EN 14126:2008 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування: не нижче якого класу по класифікації опору до проникнення зараженими рідинами під гідростатичним тиском-? не нижче якого класу по класифікації опору до проникнення інфекційних агентів під час механічного контактування з матеріалами, що містять заражені рідини-? не нижче якого класу по класифікації опору до проникання заражених рідких аерозолів-? не нижче якого класу по класифікації опору до проникання заражених твердих частинок-? Відповідність стандартам ДСТУ EN 13034:2017* - Про що говорить зірочка але не видалено - в Перелік змін в оголошення щодо закупівлі-?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - халат ізоляційний медичний згідно НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) предмет закупівлі - халат ізоляційний медичний.
Шви халату
Дата подання: 09 серпня 2021 10:18
Дата відповіді: 10 серпня 2021 10:47
Добрий день! У Додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - халат ізоляційний медичний згідно НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) до Таб-лицs №1 внесено зміни: "шви проклеєні машинними способом спеціалізованою низькотемпературною стрічкою у колір виробу або еквівалентним методом герметизації*". Ми вдячні за зміни до закуплі, але просимо замовника змінити формулювання ТЗ. Халат ізолюючий, на відміну від комбінезонів, не може забезпечити герметичність через особливість конструкції (відсутній капюшон, відкритий подол). Також звертаємо увагу, що в ДСТУ EN 14126:2008, який вимає замовник, вже містяться вимоги щодо стійкості швів на проникнення (аєрозолів, хімікатів, інфекційних агентів) та розрив. Враховуючи вищесказане, пропонуємо замінити фразу "еквівалентний метод герметизації" на "еквівалентний метод обробки швів" або зовсім вилучити з ТЗ вимоги щодо швів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі розміщена в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація». Згідно вимог та цілей використання виробів медичного призначення, внутрішній замовник закупівлі не розглядає предмет закупівлі з технічними, якісними та іншими характеристиками, що не відповідають затвердженій специфікації зі змінами. Дякую за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-09-02-000001 • 6ceabb2c8c4e45e08c003da5dbc98cf5
Автор звернення: Громадська спілка " Біомедзахист"
Дата створення звернення: 2021-09-02 11:28
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Громадська Спілка «Біомедзахист» 01054, МІСТО КИЇВ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, БУДИНОК 55 тел : +380505640000 e-mail: markova@ua.fm https://biomedzahist.com/ голова : Мухарська Людмила Мирославівна До Державної аудиторської служби України 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного,4 Повідомлення Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель ( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-006742-b) Громадська спілка «Біомедзахист» - це громадське об’єднання, основною метою діяльності якого є захист прав та інтересів національних виробників засобів індивідуального захисту, сприяння добросовісній конкуренції та підвищення якості виробництва. Керуючись положеннями ЗУ «Про громадські об’єднання», п. 5 ст. 7 ЗУ» Про публічні закупівлі» ГС «Біомедзахист» здійснює громадський контроль за здійсненням публічних закупівель засобів індивідуального захисту, які застосовуються в медицині. Під час проведення моніторингу дотримання законодавства про публічні закупівлі ГС «Біомедзахист» виявлено порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником Державною установою « Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 40524109, адреса : 04071, м. Київ, вул. Ярославська,41 (далі по тексту Замовник). 03 серпня 2021 року Замовником було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-08-03-006742-b з предметом закупівлі за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування у загальній кількості 33 900 штук. Спрощена закупівля проводилася на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Предмет закупівлі Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання, код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) включений до Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225. За результатами аукціону переможцем було визнано ТОВ « Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643) , про що уповноваженою особою Замовника було опубліковано протокольне рішення № 140 від 27 серпня 2021 року. Тендерна пропозиція переможця аукціону ТОВ « Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не містить належних підтверджень якості пропонованого товару та відповідності державним та гармонізованим стандартам; тендерна пропозиція не містить документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів . 1. ТОВ « Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643) у складі тендерної пропозиції не надав жодного договору , який би був аналогічним закупівлі у розумінні вимог тендерної документації. У пункті № 6 ( додаток « Інша інформація») Оголошення про здійснення спрощеної закупівлі Замовник вимагав від учасників надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів : «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати наступні документи: 1. Довідку про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності). 2. Копію аналогічних договорів, зазначених у довідці, разом із усіма додатками. 3. Копію документів (видатковий та/або товаротранспортних накладних), що підтверджують виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. *Під аналогічним договором слід розуміти договір поставки, купівлі-продажу товарів аналогічних до предмету закупівлі згідно назви відповідного класифікатору предмета закупівлі ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» . Предметом закупівлі Замовник визначив : «Халат ізолюючий, одноразового застосування» за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , НК 024:2019: 35492. ТОВ « Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643) у складі тендерної пропозиції не надав жодного договору , який би був аналогічним предмету закупівлі у розумінні вимог Оголошення про закупівлю. Так, загалом учасник надав три договори : 1. Договір № 8/2020 від 20.05.2020 року на поставку захисних комбінезонів, виконання якого підтверджується видатковою накладною від 26.06.2020 р.2. Договір № 27/20 від на поставку товару « костюм спеціального захисту» від 19.04.2021 року. Виконання не підтверджується 3. Договір № 28/09 на поставку «ізоляційних халатів хірургічних» , не одноразового використання. Виконання підтверджується видатковою накладною від 28.09.2020 року. Як вбачається з вказаних договорів, то два з них на закупівлю захисних комбінезонів та костюмів спеціального захисту , що не має жодного взаємозв’язку з предметом даної закупівлі, а третій договір на закупівлю хірургічних халатів. Однак, халати хірургічні – це не одна і таж продукція , що є предметом закупівлі : не відповідає предмету закупівлі за критерієм одноразовості продукції, не відповідає предмету закупівлі за назвою, не відповідає предмету закупівлі за технологією та за матеріалами, з яких виготовляється товар (хірургічні халати підлягають стерилізації, якої не допускається щодо ізолюючих захисних халатів) . Враховуючи викладене ,учасник закупівлі ТОВ « Енергоснаб 2013» не виконав вимоги тендерної документації стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ( не надав не менше двох договорів ,які є аналогічними з предметом закупівлі) . 2. Переможець спрощеної закупівлі ТОВ « Енергоснаб 2013» не надав у складі своєї тендерної пропозиції підтвердження продукції вимогам ДСТУ EN 14126: 2008. Відповідно до п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник визначив, що єдиним критерієм є ціна. Інші критерії не застосовуються. Відповідно до Додатку № 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( «Технічна специфікація» Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики позиції) предмет закупівлі повинен відповідати вимогам національних та гармонізованих стандартів : ДСТУ EN 14126: 2008 «Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування». Підтвердженням відповідності товару вимогам ДСТУ EN 14126: 2008 Замовник зазначив «копії підтверджуючих документів», не конкретизуючи яких саме документів . Відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема: « 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Як вбачається з оголошення про проведення публічної закупівлі Замовник порушив вимоги ст. 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та в жодному пункті тендерної документації не зазначив конкретно : - Назву та вид документу про відповідність, який необхідно подати учасникам для підтвердження відповідності товару ДСТУ EN 14126: 2008 . - Замовник не вказав якому класу захисту відповідно ДСТУ EN 14126: 2008 має відповідати захисний одяг, що є предметом закупівлі. Таким чином, Замовник неконкретно та «розмито» сформував вимоги тендерної документації, що є грубим порушенням вимог ст. 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Це стало наслідком, того, що участь переможцем публічної закупівлі визнано ТОВ «Енергоснаб 2013», яке надало належного підтвердження якості товару та документів про відповідність Технічним регламентам та державним стандартам. Які документи мав подати учасник ТОВ «Енергоснаб 2013» на відповідність товару вимогам ДСТУ EN 14126: 2008 ? Відповідно до Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року до позиції «халат ізоляційний медичний одноразовий» при здісненні операцій з постачання цієї продукції додається документ , що підтверджує відповідність ДСТУ EN 14126: 2008 чи ДСТУ EN 14126: 2003. ДСТУ EN 14126: 2008 містить у своїй структурі визначення декількох обов’язкових видів випробувань засобів індивідуального захисту, за результатами яких можна визначити чи відповідає засіб індивідуального захисту цьому стандарту та за якою класифікацією: випробування по опору до заражених рідин під тиском, випробування на проникнення заражених аерозолів, випробування на проникнення твердих часток. Вказані випробування мають бути проведені у відповідних акредитованих лабораторіях. Протоколи випробувань - є підставою для визначення відповідності засобу індивідуального захисту вимогам ДСТУ EN 14126: 2008. Відповідно до ч.4 ст. 25 ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені органи з оцінки відповідності, зокрема призначені органи. Відповідно до розділу «Оцінка відповідності» Постанови КМУ № 761 від 27.08.2008 року (технічного регламенту засобів індивідуального захисту, дія якого поширюється на предмет закупівлі): …оцінка відповідності засобів індивідуального захисту, що належать до другої та третьої категорії проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D». Відповідно до Постанови КМУ № 95 від 13.01.2016 р. «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» - Модуль оцінки « В» – це процедура оцінки відповідності, визначена як «Експертиза типу». Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проект продукції та перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї. Таким чином, належним підтвердженням відповідності державним та гармонізованими стандартам , в тому числі ДСТУ EN 14126: 2008 - є сертифікат експертизи типу за модулем «В», який може бути виданий призначеним органом оцінки відповідності. Також, за результатами проведення процедур оцінки відповідності виробник може видавати декларацію про відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту та /або чинним державним стандартам. Звертаємо увагу, що законом не передбачено видання виробником декларації без застосування відповідних процедур оцінки, в тому числі без проведення випробувань продукції. Переможець публічної закупівлі ТОВ « Енергоснаб 2013» не надав у складі своєї тендерної пропозиції ані сертифікатів експертизи типу, ані протоколів випробувань продукції на відповідність ДСТУ EN 14126: 2008, ані декларації на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту. Однак, вказаний учасник подав так званий «паспорт якості» та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року. Так, в цих документах формально були присутні фрази, зокрема: « відповідає ДСТУ EN 14126: 2008». Але ці документу ні в якому разі не є еквівалентом документів, які дійсно підтверджують проведення процедури оцінки відповідності продукції та випробувань відповідно до ДСТУ EN 14126: 2008. Зауважимо, що ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника визначити чи справді «паспорт якості» підтверджує відповідність товару установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак, без протоколів випробувань продукції, передбачених ДСТУ EN 14126: 2008 у акредитованій лабораторії Замовнику не можливо буде визначити чи відповідає товар, який зазначений у паспорті якості, що надав ТОВ « Енергоснаб 2013» ДСТУ EN 14126: 2008. А від так, не можливо стверджувати, що паспорт якості, поданий ТОВ « Енергоснаб 2013» є достатнім підтвердженням відповідності технічним та якісним характеристикам та , зокрема, ДСТУ EN 14126: 2008 У паспорті якості виробник зробив посилання на те, що якість товару начебто підтверджена Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року. У висновку № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року не має вказівки на те, що ТОВ «Медснаб 2020» виготовляє захисний та робочий одяг керуючись одними й тими самими Технічними умовами, а тому не має підстав стверджувати, що партія товару, що була вироблена у серпні 2021 року, на яку складений паспорт якості відповідає тим стандартам та медико-санітарним виробам, що вказані у висновку № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року. Відповідно до Порядку, затвердженого Наказом МОЗ №247 від 09.10.2000 року «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»: «… висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.» Відповідно до ст. 1 ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» вимоги безпеки для здоров'я і життя людини - розроблені на основі медичної науки критерії, показники, гранично допустимі межі, санітарно-епідеміологічні нормативи, правила, норми, регламенти тощо (медичні вимоги щодо безпеки для здоров'я і життя людини), розроблення, обґрунтування, контроль і нагляд за якими відноситься виключно до медичної професійної компетенції; Таким чином, головним завданням державної санітарно-епідеміологічної експертизи є визначення відповідності продукції вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, державним санітарним нормам та правилам, державним санітарно-епідеміологічним нормативам, санітарним регламентам (далі - санітарні норми). Однак, ані ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ані Порядок №247 від 09.10.2000 року не визначають завдання державної санітарно-епідеміологічної експертизи у формі проведення оцінки відповідності об’єкту експертизи державним та гармонізованим стандартам . На даний час, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та органи державної санітарно-епідеміологічної захисту не мають у своїй структурі акредитованих лабораторій, які мають право проводити випробування продукції засобів індивідуального захисту на відповідність ДСТУ EN 14126:2008.Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/16163 від 21 липня 2020 року не може бути документом про підтвердження відповідності предмету закупівлі «Халати ізоляційні медичні одноразові» ДСТУ EN 14126:2008, а лише підтверджує відповідність дотримання виробником ТОВ « Медснаб 2020» санітарно – медичних вимог, вказаних у цьому висновку. Відповідно до ст. 14 п.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» « … Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». У порушення цієї норми Закону Замовник визнав переможцем спрощеної закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», Положенням «Про Державну аудиторську службу України» , ПРОСИМО : 1. Провести перевірку публічної закупівлі UA-2021-08-03-006742-b з предметом закупівлі за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування у загальній кількості 33 900 штук, де замовником є Державною установою « Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 40524109, адреса : 04071, м. Київ, вул. Ярославська,41. 2. Вразі встановлення за результатами перевірки викладених фактів порушення законодавства про публічні закупівлі, прошу вжити відповідних заходів реагування, зокрема, але не виключно, ініціювати притягнення винних посадових осіб Державною установою « Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 40524109, адреса : 04071, м. Київ, вул. Ярославська,41до відповідного виду юридичної відповідальності. 3. В разі підтвердження фактів порушення ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі UA-2021-08-03-006742-b з предметом закупівлі за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування у загальній кількості 33 900 штук, без належного підтвердження відповідності продукції вимогам ДСТУ EN 14126: 2008 вжити заходів щодо недопущення операцій з перерахування бюджетних коштів всупереч вимог Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року та Постанови КМУ № 225 від 20.03.2020 року . 02 вересня 2021р. Голова ГС «Біомедзахист» Л. М. Мухарська
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013" 945 810,00
UAH
823 770,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕГ ПЛЮС" 1 183 110,00
UAH
824 109,00
UAH
Документи
ТОВ "АТОН-ТОРГ" 1 490 922,00
UAH
824 700,00
UAH
Документи
ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 1 423 800,00
UAH
830 550,00
UAH
Документи
ФОП "ПОШИВАЙ ІННА МИКОЛАЇВНА" 1 525 500,00
UAH
847 500,00
UAH
Документи
ТОВ "БДВ ЛЮКС" 1 406 850,00
UAH
1 066 155,00
UAH
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 328 880,00
UAH
1 067 850,00
UAH
Документи
ПП "БІНАР-2000" 1 525 500,00
UAH
1 115 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК-МЕДЗАХИСТ" 1 352 610,00
UAH
1 187 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАТАС ПЛЮС" 1 525 500,00
UAH
1 200 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Олтекс" 1 491 261,00
UAH
1 200 060,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" 1 389 900,00
UAH
1 275 700,00
UAH
Документи
ТОВ "ФК "БІОЛІК ЛТД" 1 356 000,00
UAH
1 356 000,00
UAH
Документи
ТОВ ФОРМАТ 8 1 491 600,00
UAH
1 491 600,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЗАУРУС" 1 498 719,00
UAH
1 498 719,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «БІКО» 1 525 500,00
UAH
1 499 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
18 серпня 2021 14:04
Електронний підпис
18 серпня 2021 13:34
Лист-згода .PDF
18 серпня 2021 12:48
Реєстр МС4.pdf
18 серпня 2021 12:10
2. Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2021 12:10
4. Довідка.pdf
18 серпня 2021 12:10
6.1. Витяг з ЄДРПОУ .pdf
18 серпня 2021 12:10
3. Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2021 12:10
2. Лист.pdf
18 серпня 2021 12:10
4. Видаткова КНП МОЦЕМ.PDF
18 серпня 2021 12:10
Декларація МС-4.pdf
18 серпня 2021 12:10
1 Статут.PDF
18 серпня 2021 12:10
1 Рішення №5 від 17.03.15.PDF
18 серпня 2021 12:10
1 Витяг з ПДВ.PDF
18 серпня 2021 12:10
1 Опис до Статуту.PDF
18 серпня 2021 12:10
4. Видаткова МОБСМП.PDF
18 серпня 2021 12:10
1 Наказ К-18-03 від 18.03.15.PDF
18 серпня 2021 12:10
3.7. Висновок СЕС.pdf
18 серпня 2021 12:10
1. Рішення учасника.pdf

Публічні документи

19 серпня 2021 10:20
Цінова пропозиція .pdf.p7s
19 серпня 2021 09:24
Рішення.pdf
19 серпня 2021 09:24
Лист гарантійний.pdf
19 серпня 2021 09:24
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2021 09:24
Додаткові документи.pdf
19 серпня 2021 09:24
Технічна специфікація.pdf
19 серпня 2021 09:24
Лист.pdf
19 серпня 2021 09:24
Статутні документи.pdf
19 серпня 2021 09:24
По якості (5).pdf

Публічні документи

18 серпня 2021 15:53
Електронний підпис
18 серпня 2021 15:52
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2021 15:52
ВИТЯГ АТОН ТОРГ.pdf
18 серпня 2021 15:52
Виписка ЄДР.pdf
18 серпня 2021 15:52
Технічна специфікація.pdf
18 серпня 2021 15:52
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2021 10:45
Договір Сторожинець.pdf.p7s
19 серпня 2021 10:45
накладна Заставна 1.pdf.p7s
19 серпня 2021 10:45
ідент код-converted.pdf
19 серпня 2021 10:45
ідент код-converted.pdf.p7s
19 серпня 2021 10:45
паспорт _ рнокпп.pdf
19 серпня 2021 10:45
накладна Заставна 2.pdf.p7s
19 серпня 2021 10:45
накладна Заставна 2.pdf
19 серпня 2021 10:45
накладна Заставна 1.pdf
19 серпня 2021 10:45
накладна Сторожинець.pdf
19 серпня 2021 10:45
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2021 10:45
Технічний опис.pdf
19 серпня 2021 10:45
договір Заставна.pdf
19 серпня 2021 10:45
Договір Сторожинець.pdf
19 серпня 2021 10:45
договір Заставна.pdf.p7s

Публічні документи

18 серпня 2021 17:16
Електронний підпис
18 серпня 2021 17:15
договір -накл.PDF
18 серпня 2021 15:49
Електронний підпис
18 серпня 2021 15:48
Відомості ТОВ.pdf
18 серпня 2021 15:48
1.4.Виписка.PDF
18 серпня 2021 15:48
1.6. Опис до Статуту.PDF
18 серпня 2021 15:48
1.2.Статистика.PDF
18 серпня 2021 15:48
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2021 15:48
1.9. Рішення.PDF
18 серпня 2021 15:48
Документи по якості.pdf
18 серпня 2021 15:48
1.3. Статут БДВ ЛЮКС.PDF
18 серпня 2021 15:48
1.8. Наказ.PDF
18 серпня 2021 15:48
Технічні специфікації.pdf

Публічні документи

18 серпня 2021 18:06
Електронний підпис
18 серпня 2021 18:05
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2021 18:05
Док-ти ФОП Клименко.pdf
18 серпня 2021 18:05
Док-ти Халат.pdf
18 серпня 2021 18:05
Паспорт якості.pdf

Публічні документи

19 серпня 2021 09:46
цінова пропозиція001.jpg.p7s
19 серпня 2021 09:24
сертифікат.pdf
19 серпня 2021 09:24
договір007.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір010.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір011.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір003.jpg
19 серпня 2021 09:24
Висновок 1знак.pdf
19 серпня 2021 09:24
цінова пропозиція001.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір009.jpg
19 серпня 2021 09:24
Директор Наказ 92.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір004.jpg
19 серпня 2021 09:24
Висновок 2 знак.pdf
19 серпня 2021 09:24
договір002.jpg
19 серпня 2021 09:24
контактні дані.jpg
19 серпня 2021 09:24
цінова пропозиція002.jpg
19 серпня 2021 09:24
лист-погодження.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір001.jpg
19 серпня 2021 09:24
211 знак Держпраця.pdf
19 серпня 2021 09:24
договір006.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір005.jpg
19 серпня 2021 09:24
гарантійний лист.jpg
19 серпня 2021 09:24
договір008.jpg

Публічні документи

19 серпня 2021 10:19
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:59
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:59
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 17:59
Технічні специфікациї.pdf
10 серпня 2021 17:59
Статут.pdf.p7s (4).zip
10 серпня 2021 17:59
Статут.pdf
10 серпня 2021 17:59
Ст.17.pdf.p7s (1).zip
10 серпня 2021 17:59
Ст.17.pdf
10 серпня 2021 17:59
СЕС.pdf.p7s (1).zip
10 серпня 2021 17:59
СЕС.pdf
10 серпня 2021 17:59
Проект договору.pdf.p7s (1).zip
10 серпня 2021 17:59
Проект договору.pdf
10 серпня 2021 17:59
Повноваження.pdf.p7s (4).zip
10 серпня 2021 17:59
Повноваження.pdf
10 серпня 2021 17:59
Лист-згода перс дані.pdf
10 серпня 2021 17:59
Довідка про юр.особу.pdf
10 серпня 2021 17:59
Витяг ПДВ.pdf.p7s (4).zip
10 серпня 2021 17:59
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2021 17:59
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s (5).zip
10 серпня 2021 17:59
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2021 16:23
Електронний підпис
17 серпня 2021 16:22
1 Додатки.pdf
17 серпня 2021 16:22
2 Довідка+договора.pdf

Публічні документи

19 серпня 2021 10:59
Електронний підпис
19 серпня 2021 10:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2021 10:58
Лист про санкції.pdf
19 серпня 2021 10:58
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2021 10:58
Технічна Специфікація.pdf
19 серпня 2021 10:58
Витяг ПДВ.PDF
19 серпня 2021 10:58
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

18 серпня 2021 20:08
Електронний підпис
18 серпня 2021 20:07
Кваліфікація(ч.1).rar
18 серпня 2021 20:07
Кваліфікація(ч.2).rar

Публічні документи

18 серпня 2021 17:56
Електронний підпис
18 серпня 2021 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2021 15:02
Електронний підпис
17 серпня 2021 14:03
Протокол № 1 директор.pdf
17 серпня 2021 14:03
ІНН оригінал.pdf
17 серпня 2021 14:03
Сертиифікат якості.pdf
17 серпня 2021 14:03
Cертифікат.pdf
17 серпня 2021 14:03
ІПН копія.pdf
17 серпня 2021 14:03
СЕС оригінал.pdf
17 серпня 2021 14:03
Технічна специфікація.pdf
17 серпня 2021 14:03
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2021 14:03
Наказ.pdf
17 серпня 2021 14:03
Довідка договір.pdf
17 серпня 2021 14:03
паспорт оригінал.pdf
17 серпня 2021 14:03
Приказ.Наказ Тезаурус.pdf
17 серпня 2021 14:03
Технічний опис.pdf
17 серпня 2021 14:03
СТАТУТ ТЕЗАУРУС.pdf
17 серпня 2021 14:03
Протокол засновників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"

ТОВ "ЕГ ПЛЮС"

ТОВ "АТОН-ТОРГ"

ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ФОП "ПОШИВАЙ ІННА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "БДВ ЛЮКС"

ФОП "КЛИМЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ПП "БІНАР-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК-МЕДЗАХИСТ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАТАС ПЛЮС"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА"

ТОВ "ФК "БІОЛІК ЛТД"

ТОВ ФОРМАТ 8

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЗАУРУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «БІКО»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"
#38671643
Переможець 823 770,00
UAH
27 серпня 2021 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013" #38671643

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

22.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"
#38671643
823 770,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:23
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:13
Договір_481_від_30082021_халати_ITF.pdf укладений
30 серпня 2021 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 823 770,00
UAH