Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для автоматизації й обробки інформації (у комплекті)
Очікувана вартість
199 982,67 UAH
UA-2021-08-03-003670-a b8dac962ba5b4988a42066de4d3d21c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Роман Станіславович

380444300332 dmb@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42698051
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Ткачук Роман Станіславович
380444300332
dmb@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 982,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Обладнання для автоматизації й обробки інформації (у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 19:14
Оголошення спрошенної процедури. Планшети..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТ 09" 199 600,00
UAH
199 600,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПЛАСТ 09"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПЛАСТ 09"
#36265155
Очікує рішення 199 600,00
UAH
12 серпня 2021 00:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2021 16:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно річного плану орієнтовна вартість закупівлі становить 199 982,67 грн. Орієнтовна вартість оголошеної закупівлі (помилково) становить 199 982,67 грн. без ПДВ. Пропозиція Учасника ТОВ «УКРПЛАСТ 09» (ЄДРПОУ 36265155) становить 199 600,00 грн. без ПДВ та/або 239 520,00 грн. з ПДВ, що перевищує орієнтовну вартість закупівлі згідно річного плану.
Документи:
20 серпня 2021 16:35
Електронний підпис
20 серпня 2021 16:30
55. 17.08.2021.docx