Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування»
Очікувана вартість
307 224,00 UAH
UA-2021-08-03-003661-a ● b48d2d4bb2db425d903b085c003d1547
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 20:00 |
Очікувана вартість: | 307 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 072,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, Юності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг зі здійснення технічного нагляду(форма Акту затверджена наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві») протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 19:08 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 05 серпня 2021 02:05
Дата відповіді: 05 серпня 2021 08:58
До якого класу наслідків належить об'єкт?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) будівлі належить до класу наслідків СС-2 та відповідають ІІІ та ІV категорії складності.
працівники
Дата подання: 05 серпня 2021 16:07
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:26
Шановний Замовнику, надайте пояснення яким чином судові експерти, архітектор, експерти будівельні, інженр-консультант відносяться до Вашого предмету закупівлі " ДК 021:2015- 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт".
Перегляньте Постанову №903, в якій вказано яка особа має право здійснювати технічний нагляд.
Якщо Вам необхідний такий штат спеціалістів то Ви мали б оголосити закупівлю консультаційний послуг, виконання служби замовника та здійснення технічного нагляду.
Очікуваної вартості закупівлі вистачить на заробітну плату вказаних працівників максимум на 2-3 місяці.
Чи кваліфікаційні вимоги формувалися виходячи з наявності вказаних спеціалістів у завідома відомого "переможця"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Основним завданням технагляду за будівництвом є здійснення контролю всіх видів і якості виконання робіт підрядником на будівництві. Фахівці технагляду перевіряють дотримання технологій і наявність необхідних документів, що підтверджують якість матеріалів і конструкцій. Тобто технічний нагляд встановлює відповідність фактично виконаних робіт по конкретному об’єкту проектно-кошторисній документації та виконавчій документації яка формується в процесі виконання підрядником своїх зобов’язань по договору.
Таким чином для виконання робіт з здійснення технічного нагляду замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії які виходять виключно з можливості потенційного переможця закупівлі здійснювати технічний нагляд за будівництвом із залученням знань та досвіду судових експертів в частині будівельно-технічної експертизи основними завданнями яких є визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва тощо. Також можливість застосування знань при виконанні технічного нагляду таких кваліфікованих суб’єктів як сертифіковані експерти в частині кошторисної документації, експертів будівельних, експертів з технічного обстеження та інших для інженера технічного нагляду є вагомим підвищенням якості його роботи оскільки оскільки в такому випадку гарантовано комплексний підхід до виконання покладених на технагляд завдань, що відповідно тягне за собою й підвищення якості такого роду послуг.
Разом з цим відповідаючи на ваше запитання стосовно вимог які формувалися виходячи з наявності вказаних спеціалістів у завідома відомого «переможця», інформуємо, що станом на сьогодні законодавством не регламентовано можливості визначати переможця закупівлі до або без проведення процедури закупівлі за допомогою системи електронних торгів. Також як законом так і практикою АМКУ заборонено будь які контакти учасника із замовником до проведення процедури закупівлі. Відповідно керуючись принципом системного аналізу норм права випливає висновок, що існування у замовника закупівлі відомого переможця є неможливим.
Основним завданням технагляду за будівництвом є здійснення контролю всіх видів і якості виконання робіт підрядником на будівництві. Фахівці технагляду перевіряють дотримання технологій і наявність необхідних документів, що підтверджують якість матеріалів і конструкцій. Тобто технічний нагляд встановлює відповідність фактично виконаних робіт по конкретному об’єкту проектно-кошторисній документації та виконавчій документації яка формується в процесі виконання підрядником своїх зобов’язань по договору.
Таким чином для виконання робіт з здійснення технічного нагляду замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії які виходять виключно з можливості потенційного переможця закупівлі здійснювати технічний нагляд за будівництвом із залученням знань та досвіду судових експертів в частині будівельно-технічної експертизи основними завданнями яких є визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва тощо. Також можливість застосування знань при виконанні технічного нагляду таких кваліфікованих суб’єктів як сертифіковані експерти в частині кошторисної документації, експертів будівельних, експертів з технічного обстеження та інших для інженера технічного нагляду є вагомим підвищенням якості його роботи оскільки оскільки в такому випадку гарантовано комплексний підхід до виконання покладених на технагляд завдань, що відповідно тягне за собою й підвищення якості такого роду послуг.
Разом з цим відповідаючи на ваше запитання стосовно вимог які формувалися виходячи з наявності вказаних спеціалістів у завідома відомого «переможця», інформуємо, що станом на сьогодні законодавством не регламентовано можливості визначати переможця закупівлі до або без проведення процедури закупівлі за допомогою системи електронних торгів. Також як законом так і практикою АМКУ заборонено будь які контакти учасника із замовником до проведення процедури закупівлі. Відповідно керуючись принципом системного аналізу норм права випливає висновок, що існування у замовника закупівлі відомого переможця є неможливим.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-08-25-000006 • 09bd9a6d62d242f491240a687ba2ab1b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-08-25
•
10:48
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Залучення громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об'єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі / спрощену закупівлю.
Однією із функцій роботи Комісії з професійної етики Громадської спілки “Міждержавна гільдія інженерів консультантів’' є контроль закупівель на проведення конкурсів з надання інжинірингових послуг в Україні через систему Prozorro.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Виконавчим комітетом Української міської ради проведено спрощену/допорогову закупівлю на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування».
Згідно реєстру отриманих пропозицій у закупівлі взяло участь один учасник:
1. ПРИВАТНЕ НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" (код 19255814).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Приватного науково-виробничого підприємства "СПЕКТР" вважаємо за необхідне зазначити про невідповідність сертифіката інженера-консультанта (будівництво) ПК № 38639433/000014-19 виданого на ім’я Міщенко Едуард Олександрович чинному законодавству України.
Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачена наявність у складі учасника сертифікованого інженера-консультанта, який має право здійснювати організаційне та консультативне супроводження об'єкту будівництва.
Приватним науково-виробничим підприємством «СПЕКТР» у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: «Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування» (UA-2021-08-03-003661-a) надано сертифікат фахівця будівельної галузі ПК № 38639433/000014-19 за спеціальністю «інженера-консультанта (будівництво)» виданий Відокремленим структурним підрозділом «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури» на ім’я Міщенка Едуарда Олександровича.
Сертифікація інженерів-консультантів здійснюється на добровільних засадах в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024, ДСТУ EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України.
Перелік органів оцінки відповідності, акредитованих Національним агентством акредитації України, зазначається на офіційному сайті Агентства https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
При цьому, відомості про акредитацію відокремленого структурного підрозділу «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури» у зазначеному реєстрі відсутні.
Відповідно до статті 17 Закон України від 20.05.1999 р. № 687-XIV «Про архітектурну діяльність» ( із змінами внесеними Законом України від 17.10.2019 р. N 199-IX) громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат (https://e-construction.gov.ua/reestri ).
Відомості про наявність у Міщенка Едуарда Олександровича отриманого в установленому порядку сертифікату інженера-консультанта (будівництво) у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва відсутні.
З огляду на зазначене, пропозиція приватного науково-виробничого підприємства «СПЕКТР» не відповідає вимогам Замовника в частині наявності у складі Учасника відповідного персоналу оскільки Міщенко Едуард Олександрович не має кваліфікації «інженер-консультант (будівництво)», і, відповідно не може надавати послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування».
Голова Комісії з професійної етики МГІК
Васеньов О.В.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" #19255814 |
Переможець |
298 350,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:30
|
Додат угода до договору 192 від 30_08_2021.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 16:12
|
Договір №192.pdf | укладений |
30 серпня 2021 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (у зв'язку з відсутністю виконання робіт Підрядником) |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 192 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |