Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування»
Очікувана вартість
307 224,00 UAH
UA-2021-08-03-003661-a b48d2d4bb2db425d903b085c003d1547
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 20:00
Очікувана вартість: 307 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 072,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Юності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг зі здійснення технічного нагляду(форма Акту затверджена наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві») протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його підписання Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 19:08
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 05 серпня 2021 02:05
Дата відповіді: 05 серпня 2021 08:58
До якого класу наслідків належить об'єкт?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) будівлі належить до класу наслідків СС-2 та відповідають ІІІ та ІV категорії складності.

працівники
Дата подання: 05 серпня 2021 16:07
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:26
Шановний Замовнику, надайте пояснення яким чином судові експерти, архітектор, експерти будівельні, інженр-консультант відносяться до Вашого предмету закупівлі " ДК 021:2015- 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт". Перегляньте Постанову №903, в якій вказано яка особа має право здійснювати технічний нагляд. Якщо Вам необхідний такий штат спеціалістів то Ви мали б оголосити закупівлю консультаційний послуг, виконання служби замовника та здійснення технічного нагляду. Очікуваної вартості закупівлі вистачить на заробітну плату вказаних працівників максимум на 2-3 місяці. Чи кваліфікаційні вимоги формувалися виходячи з наявності вказаних спеціалістів у завідома відомого "переможця"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Основним завданням технагляду за будівництвом є здійснення контролю всіх видів і якості виконання робіт підрядником на будівництві. Фахівці технагляду перевіряють дотримання технологій і наявність необхідних документів, що підтверджують якість матеріалів і конструкцій. Тобто технічний нагляд встановлює відповідність фактично виконаних робіт по конкретному об’єкту проектно-кошторисній документації та виконавчій документації яка формується в процесі виконання підрядником своїх зобов’язань по договору.
Таким чином для виконання робіт з здійснення технічного нагляду замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії які виходять виключно з можливості потенційного переможця закупівлі здійснювати технічний нагляд за будівництвом із залученням знань та досвіду судових експертів в частині будівельно-технічної експертизи основними завданнями яких є визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва тощо. Також можливість застосування знань при виконанні технічного нагляду таких кваліфікованих суб’єктів як сертифіковані експерти в частині кошторисної документації, експертів будівельних, експертів з технічного обстеження та інших для інженера технічного нагляду є вагомим підвищенням якості його роботи оскільки оскільки в такому випадку гарантовано комплексний підхід до виконання покладених на технагляд завдань, що відповідно тягне за собою й підвищення якості такого роду послуг.
Разом з цим відповідаючи на ваше запитання стосовно вимог які формувалися виходячи з наявності вказаних спеціалістів у завідома відомого «переможця», інформуємо, що станом на сьогодні законодавством не регламентовано можливості визначати переможця закупівлі до або без проведення процедури закупівлі за допомогою системи електронних торгів. Також як законом так і практикою АМКУ заборонено будь які контакти учасника із замовником до проведення процедури закупівлі. Відповідно керуючись принципом системного аналізу норм права випливає висновок, що існування у замовника закупівлі відомого переможця є неможливим.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-08-25-000006 • 09bd9a6d62d242f491240a687ba2ab1b
Автор звернення: Громадська спілка "Міждержавна гільдія інженерів консультантів"
Дата створення звернення: 2021-08-25 10:48
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Залучення громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об'єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів". Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі / спрощену закупівлю. Однією із функцій роботи Комісії з професійної етики Громадської спілки “Міждержавна гільдія інженерів консультантів’' є контроль закупівель на проведення конкурсів з надання інжинірингових послуг в Україні через систему Prozorro. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Виконавчим комітетом Української міської ради проведено спрощену/допорогову закупівлю на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування». Згідно реєстру отриманих пропозицій у закупівлі взяло участь один учасник: 1. ПРИВАТНЕ НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" (код 19255814). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Приватного науково-виробничого підприємства "СПЕКТР" вважаємо за необхідне зазначити про невідповідність сертифіката інженера-консультанта (будівництво) ПК № 38639433/000014-19 виданого на ім’я Міщенко Едуард Олександрович чинному законодавству України. Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачена наявність у складі учасника сертифікованого інженера-консультанта, який має право здійснювати організаційне та консультативне супроводження об'єкту будівництва. Приватним науково-виробничим підприємством «СПЕКТР» у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: «Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування» (UA-2021-08-03-003661-a) надано сертифікат фахівця будівельної галузі ПК № 38639433/000014-19 за спеціальністю «інженера-консультанта (будівництво)» виданий Відокремленим структурним підрозділом «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури» на ім’я Міщенка Едуарда Олександровича. Сертифікація інженерів-консультантів здійснюється на добровільних засадах в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024, ДСТУ EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України. Перелік органів оцінки відповідності, акредитованих Національним агентством акредитації України, зазначається на офіційному сайті Агентства https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ При цьому, відомості про акредитацію відокремленого структурного підрозділу «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури» у зазначеному реєстрі відсутні. Відповідно до статті 17 Закон України від 20.05.1999 р. № 687-XIV «Про архітектурну діяльність» ( із змінами внесеними Законом України від 17.10.2019 р. N 199-IX) громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат (https://e-construction.gov.ua/reestri ). Відомості про наявність у Міщенка Едуарда Олександровича отриманого в установленому порядку сертифікату інженера-консультанта (будівництво) у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва відсутні. З огляду на зазначене, пропозиція приватного науково-виробничого підприємства «СПЕКТР» не відповідає вимогам Замовника в частині наявності у складі Учасника відповідного персоналу оскільки Міщенко Едуард Олександрович не має кваліфікації «інженер-консультант (будівництво)», і, відповідно не може надавати послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: "Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування». Голова Комісії з професійної етики МГІК Васеньов О.В.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" 298 350,00
UAH з ПДВ
298 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2021 16:10
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:09
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2021 16:09
Статут СПЕКТР.pdf
16 серпня 2021 16:09
Розрахунок вартості.pdf
16 серпня 2021 16:09
Проєкт договору.pdf
16 серпня 2021 16:09
Позитивний відгук.pdf
16 серпня 2021 16:09
План графік.pdf
16 серпня 2021 16:09
Довідка про учасника.pdf
16 серпня 2021 16:09
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР"
#19255814
Переможець 298 350,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР"
#19255814
298 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 10:30
Додат угода до договору 192 від 30_08_2021.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 10:28
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 16:12
Договір №192.pdf укладений
30 серпня 2021 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (у зв'язку з відсутністю виконання робіт Підрядником)
Номер договору про закупівлю: 192
Договір:
Номер додаткової угоди: 192
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML