Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
36 200,00 UAH
UA-2021-08-03-000898-a 9160a9bdcd2f4f4dbfb5195c4c87451b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 11:29
Очікувана вартість: 36 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 181,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп'ютерний стіл з полицею, з заокругленням ліворуч, 1300 x 700 x 750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Комп'ютерний стіл з полицею, з заокругленням праворуч, 1300 x 700 x 750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Комп'ютерний стіл кутовий з 3-ма шухлядами ліворуч, 1200x1400x750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Комп'ютерний стіл кутовий з 3-ма шухлядами праворуч, 1400x1200x750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Офісна шафа з місцем для верхнього одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Офісна шафа з 4-ма дверцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 11:25
договор.docx
03 серпня 2021 11:25
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій