Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance T-16-15 Checkpoint "Velykoploske" - Novopetrivka - Tsebrykove - Znamyanka - Berezivka on the section 0 + 000 - km 14 + 000
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 337 948 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 379 481,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 7 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000000 UAH |
Publication date: | 02 серпня 2021 17:16 |
Enquiries until: | 23 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 вересня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 337 948 146 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 379 481 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного та/або місцевого бюджету та/або інших джерел фінансування. 4.2.Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Після здійснення приймання наданих послуг Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. 4.3. Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником.. більш детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 11:03 |
Перелік змін Т-16-15 0-14 20 08 21.docx | |
20 серпня 2021 11:03 |
ТД НР ПСР Т-16-15 км 0-14 20 08 21.docx | |
02 серпня 2021 17:13 |
ТД ПСР Т-16-15 км 0-14 02 08 21.docx | |
02 серпня 2021 17:13 |
Проект_договору НР ПСР тверда ДЦ.docx |
20 серпня 2021 11:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 серпня 2021 11:03 |
Перелік змін Т-16-15 0-14 20 08 21.docx
|
|||
20 серпня 2021 11:03 |
ТД НР ПСР Т-16-15 км 0-14 20 08 21.docx
|
|||
02 серпня 2021 17:13 |
ТД ПСР Т-16-15 км 0-14 02 08 21.docx
|
|||
02 серпня 2021 17:13 |
Проект_договору НР ПСР тверда ДЦ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000018 ● b5b64867c0ae42c9a9206d008e419d9f
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-08-02-010668-b 02.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:04:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-15 Контрольно-пропускний пункт «Великоплоске» – Новопетрівка – Цебрикове – Знам’янка – Березівка на ділянці 0+000 – км 14+000 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-02-010668-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» умов пункту 5 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (внесок на рахунок замовника) 0,5 % від вартості договору.
Просимо надати додаткову угоду № 1, № 3, № 4, № 5, № 6 до договору підряду від 06.10.2021 № 31П/21 (далі – Договір) та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до Договору зазначеними додатковими угодами.
Надати інформацію та її документальне підтвердження продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, відповідно до додаткової угоди № 2 від 09.02.2022 до Договору та додаткової угоди № 7 від 18.04.2023 до Договору .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 15:16:22
Відповідь Замовника
1. - Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі: відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-15 Контрольно-пропускний пункт «Великоплоске» – Новопетрівка – Цебрикове – Знам’янка – Березівка на ділянці 0+000 – км 14+000, а також: ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97.
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Кошторисна вартість об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-15 Контрольно-пропускний пункт «Великоплоске» – Новопетрівка – Цебрикове – Знам’янка – Березівка на ділянці 0+000 – км 14+000» (додається), Експертний звіт № ОД/043-540-21/КШ від 07.08.2021р.(додається). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 (зі змінами) та становить 100 000,00 грн (додається).
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому до лютого 2022 року було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://od.restoration.gov.ua/timeline/6876.html
Через напад російської федерації на Україну, який відбувся у лютому 2022 року, негативного впливу зазнала не тільки фізична інфраструктура України, але й віртуальна.
Одним з об'єктів нападу став сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, де у Служби автомобільних доріг в Одеській області був свій розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/, в якому своєчасно та в повному обсязі заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільна важлива інформація.
Але через хакерську атаку вона уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово відновлюватись. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вносилась своєчасно та відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» було надано забезпечення виконання договору (внесок на рахунок Замовника) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
4. Відповідно до ч.7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Укладання додаткових угод №1, №3, №4, №5 та №6 не передбачало внесення змін до істотних умов договору, тому не зобов'язує замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель (файли додаються).
5. Обставини для укладання додаткових угод №2 від 09.02.2022 та №7 від 18.04.2023 до договору від 06.10.2021 № 31П/21 обґрунтовуються Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" (додається) та Постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2023 р. № 255 (текст Постанови містить інформацію для службового користування) відповідно. Враховуючи недостатнє фінансування об’єкта на 2022 та 2023 роки відповідно до даних Постанов, строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.
- 1.1. Зведений кошторис.PDF
- 1.2. ЕКСП. ЗВІТ від 07 07 21 ОД 043 540 21 КШ.PDF
- 1.2.1. Наказ 9ПРс від 21 07 21.PDF
- 1.3. Постанова 122 від 17 02 21 Зі змінами.docx
- 3.1. Платіжне доручення А-П 31П 21.PDF
- 4.1. 31П 21 ДУ1 Т-16-15 0-14 РДС 22 12 21.PDF
- 4.2. 31П 21 ДУ3 Т-16-15 0-14 А-П 28 07 22.PDF
- 4.3. 31П 21 ДУ4 Т-16-15 0-14 А-П17 08 22.PDF
- 4.4. 31П 21 ДУ5 Т-16-15 0-14 А-П 26 12 22.PDF
- 4.5. 31П 21 ДУ6 Т-16-15 0-14 А-П 14 04 23.PDF
- 5.1. Постанова 65 від 19 01 22.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 11:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 11:38
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
334 671 000,00
UAH з ПДВ
|
331 291 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
335 500 000,00
UAH з ПДВ
|
332 120 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
331 291 518,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 11:06
|
31П 21 ДУ7 Т-16-15 0-14 А-П 18 04 23.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 14:16
|
31П 21 ДУ2 09 02 22.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 09:55
|
31П 21 Т-16-15 0-14 АП 06 10 21.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до 18.1 та абз.3. пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти в наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 31П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 31П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |