Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409849 |
Місцезнаходження: | 20382, Україна , Черкаська обл., с.Ладижинка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Шевнюк Наталія 380502500299 lad.buhgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2021 15:51 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Встановлення секційної металевої огорожі Встановлення металевих воріт з оздобленням кованими елементами Встановлення металевої хвіртки з оздобленням кованими елементами Облаштування території тротуарною плиткою Встановлення ритуальної стели при вході на кладовище із піноблоку чи газоблоку, з облицюванням плиткою Встановлення двох ритуальних тумб біля стели із піноблоку чи газоблоку, з облицюванням плиткою Встановлення двох лавок з кованими елементами Встановлення урни для сміття з кованими елементами | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 08:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 07:58 |
Додаток_№5 (1).docx | |
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№4 (1).docx | |
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№3 (1).docx | |
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№2 (3) ор.docx | |
02 серпня 2021 16:33 |
тендерна документація кладовище ВТ ор.docx | |
02 серпня 2021 16:33 |
Додаток_№1 (3) ор.docx |
03 серпня 2021 08:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2021 07:58 |
Додаток_№5 (1).docx
|
|||
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№4 (1).docx
|
|||
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№3 (1).docx
|
|||
02 серпня 2021 16:34 |
Додаток_№2 (3) ор.docx
|
|||
02 серпня 2021 16:33 |
тендерна документація кладовище ВТ ор.docx
|
|||
02 серпня 2021 16:33 |
Додаток_№1 (3) ор.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000006 ● 4f72e7da0f7f47bfb0e2b7b512484ff6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 526
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 526
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-02-009902-b, 02.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 13:40:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45112714-3 — Благоустрій кладовищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2021-08-02-009902-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі - Учасник), якщо Учасник не надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір за 2019-2021 роки, чим не виконав умови тендерної документації відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
- з яких підстав у тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункти 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, не відповідають нормам Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 12:05:09
Відповідь, що до запиту.
При розроблені тендерної документації було допущено механічні помилки: -не вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, але на самому майданчику він зазначений 18.08.2021 р. включно; -не внесено зміни згідно редакції №954-IX від 02.11.2021р. до Закону про закупівлі у ст 17 п.п. 5,6. При поданні аналогічного договору за 2019-2021 роки Переможцем був наданий договір на роботи у 2018 році. Відповідно до наданих зауважень від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було прийнято рішення про намір розірвання договору з «АФІНА ПАЛЛАДІУМ».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 14:34:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45112714-3 — Благоустрій кладовищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2021-08-02-009902-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-02-009902-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-16 13:51:35
пояснення
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівл опубліковано на офіційному сайті Ладижинської сільської територіальної громади 02.08.2021р у розділі " публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 10:21:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45112714-3 — Благоустрій кладовищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2021-08-02-009902-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі - Переможець), якщо Переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 11:53:41
Відповідь, що до запиту.
відповітно до рішення тендерного комітету № 62 від 17.09.2021р. в якому було прийняте рішення про розірвання договору з «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» та надісано листа про намір розірвання договору по закупівлі Благоустрій нового кладовища в селі Колодисте Уманського району Черкаської області
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано
2021-10-07 09:29:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору Замовника з контрагентом.
2021-10-07 11:07:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
295 561,02
UAH з ПДВ
|
273 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
292 669,60
UAH з ПДВ
|
292 669,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Переможець |
273 200,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 15:26
|
img377.pdf | укладений |
24 вересня 2021 15:22
|
img376.pdf | укладений |
24 вересня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 09:21
|
img364.pdf | укладений |
16 вересня 2021 09:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Благоустрій нового кладовища в селі Колодисте Уманського району Черкаської області | 1 | послуга |
273 200,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 вересня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
273 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 533,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 15.09.2021 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2021 № 526 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18. В результаті перевірки виявлені порушення в процедурі закупівлі , саме: - Переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; -Переможець не надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір за 2019-2021 роки; -у тендерній документації Замовника не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - у пункті 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункти 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, не відповідають нормам Закону. За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету ВИРІШИЛИ: 1. Розірвати договір №101/09 від 16.09.2021р. з ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», по причині встановлених порушень за результатами проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2021 № 526. 2. Розробити , підписати та викласти на електронний майданчик додаткову угоду між Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради та ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» про розірвання договору №101/09 від 16.09.2021 року. |