Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт частини каналізаційних мереж на території закладу КЗО «Ліцей «Синергія» ДОР» за адресою: 49026, м. Дніпро, вул. Прапорна 25».
Очікувана вартість
116 193,00 UAH
UA-2021-08-02-005177-b dd786201f4264a92813e8a8e88d7507a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Храновська

+380567222136 gruden26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПРАПОРНА, будинок 25
Контактна особа: Лілія Храновська
+380567222136
gruden26@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 08:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 116 193,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт частини каналізаційних мереж на території закладу КЗО «Ліцей «Синергія» ДОР» за адресою: 49026, м. Дніпро, вул. Прапорна 25».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі Акту здачі-приймання виконаних робіт та передачі проектно-кошторисної документації по об'єкту разом з позитивним експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектно-кошторисної документації експертною організацією за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Грайдіс 116 100,00
UAH з ПДВ
116 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 15:01
Електронний підпис
10 серпня 2021 14:57
19 Кошторис.pdf
10 серпня 2021 14:57
18 Проект договору.pdf
10 серпня 2021 14:57
17 Пропозиція.pdf
10 серпня 2021 14:57
15 Акт огляду об_єкта.pdf
10 серпня 2021 14:57
14 Лист-відгук.pdf
10 серпня 2021 14:57
13 Аналогічний договір.pdf
10 серпня 2021 14:57
8 Технічне завдання.pdf
10 серпня 2021 14:57
5 Копія Статут.pdf
10 серпня 2021 14:57
4 НАКАЗ.pdf
10 серпня 2021 14:57
3 Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Грайдіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Грайдіс
#37539336
Переможець 116 100,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 10:21

Документи

11 серпня 2021 10:21
Електронний підпис
11 серпня 2021 10:20
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Грайдіс
#37539336
116 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 10:21
Електронний підпис
11 серпня 2021 10:20
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 15:02
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:12
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 14:38
Договір 1208-1.pdf укладений
13 серпня 2021 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 10:18
116 100,00 UAH UA848201720344251004100028541
КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР"
UA793510050000026007322630600
ТОВ "Грайдiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції закону №1599-IХ від 24.07.2021 р.), та на підставі п.14 договору №1208-1 від «13» серпня 2021 р., в зв’язку з об’єктивними обставинами, що спричинило продовження строку виконання робіт по договору №1208-1 на виготовлення проектно-кошторисної документації від «13» серпня 2021 р., продовжити строк виконання робіт до 27.09.2021р. Викласти додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1208-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII ( в редакції Закону № 1599-ІХ від 24.07.2021 р.), та на підставі п.14 договору №1208-1 від «13» серпня 2021 р., на виготовлення проектно-кошторисної документації в зв’язку з об’єктивними обставинами,що спричинило продовження строку виконання робіт по договору. Продовжити строк виконання робіт до 18.10.2021 року. Викласти додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт » в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1208-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2021 — 15 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 100,00
UAH