Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт паркетної підлоги Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції,2, в м. Полтава»
Очікувана вартість
115 000,10 UAH
UA-2021-08-02-002165-c b8221e347f12407b80d4283eff6db969
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ремига Світлана Володимирівна

+380506312862 sonatta.pl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського
Код ЄДРПОУ: 02223827
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Конституції 2
Контактна особа: Ремига Світлана Володимирівна
+380506312862
sonatta.pl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 115 000,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: передбачено. Пропозиція учасника повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: пів відсотка (0,5 %) очікуваної вартості закупівлі – у разі проведення спрощеної закупівлі робіт. Розмір забезпечення пропозиції: 575.01 грн ( п’ятсот сімдесят п’ять 01 коп). Строк дії забезпечення пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Електронна банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна містити строк її дії, умови сплати гарантійної суми, ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вихідні дані для оформлення електронної банківської гарантії: Назва замовника: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського Місцезнаходження замовника: вул. Конституції, 2 м. Полтава, 36020 Код ЄДРПОУ: 02223827 Рахунок: UA988201720355199001001052278 Банк: ГУДКСУ у м. Київ Код банку: 820172 Пропозиція, яка не супроводжується електронною банківською гарантією або супроводжується електронною банківською гарантією, яка не відповідає вимогам цього Оголошення, відхиляється. Електронна банківська гарантія надається Учасником у формі електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису банку, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу (-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки КЕП/ЕЦП електронна гарантія є недійсною, оскільки КЕП/ЕЦП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 575.01 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: передбачено. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п'ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2021 року . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Електронна банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: якщо Учасник-переможець закупівлі порушив умови Договору в частині строків (термінів) поставки товару (виконання робіт або надання послуг), вимог до якості товару (роботи або послуги), асортименту, кількості, комплектності товару, ціни товару (роботи або послуги), порядку усунення недоліків товару (роботи або послуги). Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику в наступних випадках: (1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; (2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; (3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; (4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Електронна банківська гарантія повинна містити строк її дії, умови сплати гарантійної суми, призначення платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю, ідентифікатор закупівлі: _________________», назву предмета закупівлі, найменування учасника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вихідні дані для оформлення електронної банківської гарантії: Назва замовника: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського Місцезнаходження замовника: вул. Конституції, 2 м. Полтава, 36020 Код ЄДРПОУ: 02223827 Рахунок: UA988201720355199001001052278 Банк: ГУДКСУ у м. Київ Код банку: 820172 Електронна банківська гарантія надається Учасником в електронній системі закупівель у формі електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису банку, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу (-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки КЕП/ЕЦП електронна гарантія є недійсною, оскільки КЕП/ЕЦП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


джерело фінансування кошти міцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт паркетної підлоги Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції,2, в м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Конституції, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2021
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг післяопдата Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: передбачено. Пропозиція учасника повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: пів відсотка (0,5 %) очікуваної вартості закупівлі – у разі проведення спрощеної закупівлі робіт. Розмір забезпечення пропозиції: 575.01 грн ( п’ятсот сімдесят п’ять 01 коп). Строк дії забезпечення пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Електронна банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна містити строк її дії, умови сплати гарантійної суми, ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вихідні дані для оформлення електронної банківської гарантії: Назва замовника: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського Місцезнаходження замовника: вул. Конституції, 2 м. Полтава, 36020 Код ЄДРПОУ: 02223827 Рахунок: UA988201720355199001001052278 Банк: ГУДКСУ у м. Київ Код банку: 820172 Пропозиція, яка не супроводжується електронною банківською гарантією або супроводжується електронною банківською гарантією, яка не відповідає вимогам цього Оголошення, відхиляється. Електронна банківська гарантія надається Учасником у формі електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису банку, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу (-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки КЕП/ЕЦП електронна гарантія є недійсною, оскільки КЕП/ЕЦП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника.

Сума забезпечення: 575.01 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: передбачено. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п'ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2021 року . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Електронна банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: якщо Учасник-переможець закупівлі порушив умови Договору в частині строків (термінів) поставки товару (виконання робіт або надання послуг), вимог до якості товару (роботи або послуги), асортименту, кількості, комплектності товару, ціни товару (роботи або послуги), порядку усунення недоліків товару (роботи або послуги). Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику в наступних випадках: (1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; (2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; (3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; (4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Електронна банківська гарантія повинна містити строк її дії, умови сплати гарантійної суми, призначення платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю, ідентифікатор закупівлі: _________________», назву предмета закупівлі, найменування учасника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вихідні дані для оформлення електронної банківської гарантії: Назва замовника: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського Місцезнаходження замовника: вул. Конституції, 2 м. Полтава, 36020 Код ЄДРПОУ: 02223827 Рахунок: UA988201720355199001001052278 Банк: ГУДКСУ у м. Київ Код банку: 820172 Електронна банківська гарантія надається Учасником в електронній системі закупівель у формі електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису банку, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу (-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки КЕП/ЕЦП електронна гарантія є недійсною, оскільки КЕП/ЕЦП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів учасника.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КП-ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 110 599,25
UAH з ПДВ
110 599,25
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 20:33
Електронний підпис
10 серпня 2021 20:33
ліцензія.pdf
10 серпня 2021 20:33
Виписка ЄДР КП-ГРУП.pdf
10 серпня 2021 20:33
Кошторис.pdf
10 серпня 2021 20:33
Протокол зборів 2019.pdf
10 серпня 2021 20:33
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 20:33
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2021 20:33
опис 2019.pdf
10 серпня 2021 20:33
Дозволи КП-ГРУП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КП-ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КП-ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40999366
Переможець 110 599,25
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 16:40

Документи

16 серпня 2021 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КП-ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40999366
110 599,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 22:48
Звіт про виконаний договір пот ремонт паркетн. підлоги 110599.25.docx укладений
30 січня 2022 22:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 18:23
КП-ГРУП 110599_25.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 18:21
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 22:59
кп-груп 110599_25.pdf укладений
19 серпня 2021 22:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): акт виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: №229
Договір:
Номер додаткової угоди: акт виконаних робіт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 599,25
UAH (в тому числі ПДВ 18 433,21 UAH)