Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Лугова в с. Вапнярка Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-08-02-002046-c 9f05ab56465f4cd0ad45deb0c8d17d5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрьоменко Юлія Анатоліївна

+380667823696 ykb_f@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44211502
Місцезнаходження: 67571, Україна , Одеська обл., Фонтанка, вул. Степна, буд. 4
Контактна особа: Єрьоменко Юлія Анатоліївна
+380667823696
ykb_f@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2021 11:32
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник на підставі ст. 27 Закону вимагає від учасника- переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 3 % (три відсотка) від вартості договору про закупівлю. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка- гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника Розмір та умови надання на письмову вимогу Замовника. забезпечення виконання Банківська гарантія має бути безвідкличною та 10. договору про закупівлю безумовною. (якщо Замовник вимагає Безвідклична гарантія - гарантія, умови якої не можуть його надати) бути змінені і вона не може бути припинена банком- гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом без згоди та погодження з Замовником. До банківської гарантії додаються копії наступних документів: копія ліцензії, виданої Національним банком України, на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кожен учасник надає гарантійний лист про надання ним забезпечення виконання договору згідно вимог замовника. У разі ненадання забезпечення виконання договору або надання забезпечення не у відповідності з вищезазначеними вимогами замовником, дії учасника- переможця будуть розцінюватись як відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Оголошення, що потягне за собою відхилення його пропозиції. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів банківської гарантії в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено Договір про закупівлю, обов’язків згідно такого Договору, а саме в частині якості, повноти виконання робіт.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Лугова в с. Вапнярка Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67572, Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Вапнярка, вул. Лугова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник на підставі ст. 27 Закону вимагає від учасника- переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 3 % (три відсотка) від вартості договору про закупівлю. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка- гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника Розмір та умови надання на письмову вимогу Замовника. забезпечення виконання Банківська гарантія має бути безвідкличною та 10. договору про закупівлю безумовною. (якщо Замовник вимагає Безвідклична гарантія - гарантія, умови якої не можуть його надати) бути змінені і вона не може бути припинена банком- гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом без згоди та погодження з Замовником. До банківської гарантії додаються копії наступних документів: копія ліцензії, виданої Національним банком України, на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кожен учасник надає гарантійний лист про надання ним забезпечення виконання договору згідно вимог замовника. У разі ненадання забезпечення виконання договору або надання забезпечення не у відповідності з вищезазначеними вимогами замовником, дії учасника- переможця будуть розцінюватись як відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Оголошення, що потягне за собою відхилення його пропозиції. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів банківської гарантії в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено Договір про закупівлю, обов’язків згідно такого Договору, а саме в частині якості, повноти виконання робіт.
02 серпня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 17:42
Проект договору .pdf
02 серпня 2021 17:42
Додаток _2 до Оголошення.pdf
02 серпня 2021 17:42
Додаток _1.pdf
02 серпня 2021 17:42
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія банку
Дата подання: 04 серпня 2021 14:47
Дата відповіді: 04 серпня 2021 15:19
Добрий день! Згідно п. 10 р. І Оголошення про проведення закупівлі учасник має надати копію ліцензії, виданої Національним банком України, на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім. Не є зрозумілим, ким повинна бути завірена копія ліцензії: банком чи переможцем? Уточніть, будь ласка. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, ліцензія повинна бути завірена банком
КЕП
Дата подання: 05 серпня 2021 09:29
Дата відповіді: 05 серпня 2021 11:48
Добрий день! Положеннями оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника. В той же час, відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ від 03.03.2020 № 193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" передбачено, суб'єкти приватного бізнесу мають право використовувати у своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті до 31.12.2021. Отже, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, Замовник порушує основний принцип публічних закупівель щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо встановлення вимоги про накладення КЕП або УЕП. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги частини 3 статті 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, крім обов’язкової інформації зазначеної в пунктах 1-13 частини 3 статті 14. Згідно частини 4 статті 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Так, пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі – пропозиція) – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (п.24 статті 1 Закону)
У свою чергу, згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджує відповідність вимогам, визначеним замовником. Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції учасника спрощеної закупівлі з дотриманням законодавства та з урахуванням вимог статті 14 Закону. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Підписання документів з накладенням кваліфікованого електронного ключа не є дискримінаційною умовою, так як даній вимозі підпадає багато учасників, а за строк підготовки документів та подання пропозицій у спрощеній закупівлі можливо учаснику самостійно замовити кваліфікований ключ. Також, Ви можете звернутись до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг інформаційно-довідкового департамету ДПС та замовити дані ключі на безоплатній основі, що також ніяким чином не дискримінує учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИВА" 144 980,60
UAH з ПДВ
144 980,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ПРОЕКТ" 148 500,03
UAH з ПДВ
148 500,03
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 12:06
Електронний підпис
10 серпня 2021 12:05
9. Статут.pdf
10 серпня 2021 12:05
7. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2021 12:05
4.2 Паспорт Бабак В.Г..pdf
10 серпня 2021 12:05
4.1 Наказ Бабак В.Г..pdf
10 серпня 2021 12:05
29. Кошторис Вапнярка.pdf
10 серпня 2021 12:05
23. Працівники.zip
10 серпня 2021 12:05
21. Довідка про Санкції.pdf
10 серпня 2021 12:05
12. Договір Вапнярка.pdf
10 серпня 2021 12:05
11. Про печатку.pdf

Публічні документи

10 серпня 2021 17:25
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:18
7 Витяг з ЄДР.pdf
10 серпня 2021 17:18
5 Лист-згода ПД.pdf
10 серпня 2021 17:18
4 Повноваження.pdf
10 серпня 2021 17:18
3 Відповідність ТВ.pdf
10 серпня 2021 17:18
23 Акт огляду.pdf
10 серпня 2021 17:18
22 Кошторис.pdf
10 серпня 2021 17:18
20 Звітність.pdf
10 серпня 2021 17:18
19 Довідки банку.pdf
10 серпня 2021 17:18
13 Довідка помилки.pdf
10 серпня 2021 17:18
12 Довідка витрати.pdf
10 серпня 2021 17:18
11 Згода з договором.pdf
10 серпня 2021 17:18
10 Довідка печатка.pdf
10 серпня 2021 17:18
1 Довідка аванс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИВА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ПРОЕКТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИВА"
#22506912
Переможець 144 980,60
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 16:46

Документи

11 серпня 2021 16:46
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИВА"
#22506912
144 980,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 16:46
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 09:28
дод.уг._5 03.03.23 Лугова.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:04
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 13:58
IMG_0001.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 13:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:46
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 11:06
ДУ 2.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 11:43
Додаткова угода про продоваження дії договору.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 17:25
Договір укладений
25 серпня 2021 17:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Лугова в с. Вапнярка Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») 1 роб 144 980,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із підписанням (погодженням) документів та отриманням вихідних данних у строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 25/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у порядку виконання робіт, згідно проекту
Номер договору про закупівлю: 25/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4. ч. 5. ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з обставинами непереборної сили, військовою агресією.
Номер договору про закупівлю: 25/08-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з обставинами непереборної сили, військовою агресією.
Номер договору про закупівлю: 25/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Лугова в с. Вапнярка Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») 1 роб 144 980,60
UAH з ПДВ