Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4, 500 арк. білий
Очікувана вартість
26 200,00 UAH
UA-2021-08-02-001842-c 095ff0722cee4b618ec89a5be6d8561b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пупченко Анжеліка Валентинівна

+380623925016 Pab.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покровське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування Ураїни в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419335
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, провулок Мостовий, 30
Контактна особа: Пупченко Анжеліка Валентинівна
+380623925016
Pab.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Покровським відділенням двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: «Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 2 ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-02-003172-c. 3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-30-000311-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 пачка
Ціна за одиницю: 93.9UAH з ПДВ
Папір для друку А4, 500 арк. білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, провулок Мостовий, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2021 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торнадо»
#30561234
Переможець 26 198,10
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 16:46

Документи

02 серпня 2021 16:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торнадо»
#30561234
26 198,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2021 16:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:30
Звіт про виконання договору.pdf укладений
17 січня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 09:54
Договір _289-21 від 13.08.2021.pdf укладений
13 серпня 2021 09:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку А4, 500 арк. білий 279 пачка 93,90
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 198,10
UAH (в тому числі ПДВ 4 366,35 UAH)