Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт зупиночного павільйону: "Державний цирк" на вул. Віталія Матусевича (інв. №103234877)
Очікувана вартість
8 900,00 UAH
UA-2021-08-02-001348-a 9dd5885e75044d5f90e093bc69ab6431
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Наталія Вячеславівна

+380564921101 zakup_mt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052525
Місцезнаходження: 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, проспект Миру, 42
Контактна особа: Костюк Наталія Вячеславівна
+380564921101
zakup_mt@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Поточний ремонт зупиночного павільйону: "Державний цирк" на вул. Віталія Матусевича (інв. №103234877)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Поточний ремонт зупиночного павільйону: "Державний цирк" на вул. Віталія Матусевича (інв. №103234877)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  30 серпня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого рахунка (рахунків) на оплату та акту (актів) наданих послуг, підписаного Сторонами протягом 10 (десяти) робочих днів, з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Тібенко Артем Миколайович
#3040012914
Переможець 8 900,00
UAH
02 серпня 2021 13:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:55