Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
5 026,00 UAH
UA-2021-07-30-008903-b f518704f5335499e81b47a4112df989d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Масюк

+380503279436 finance.school38@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №38 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22539573
Вебсайт: http://38schoolpoltava.ulcraft.com/
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 74
Контактна особа: Надія Масюк
+380503279436
finance.school38@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Лікарські засоби різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 упаковка
Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Пушкіна, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

30 липня 2021 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА АЙЛАНТ ЛТД"
#13936542
Переможець 5 026,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 21:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 22:18
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 18:57
Дод.угода 1 до договору №323Ф.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 18:55
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 21:41
sndta383.pdf укладений
30 липня 2021 21:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести наступні зміни в розділі «Порядок розрахунків та загальна сума Договору»: 1. зменшити суму Договору №323Ф від З0.07.2021р.( далі-Договір) про купівлю- продажу лікарських засобів та виробів медичного призначення на 2,44 грн.(дві грн. 44 коп.) 2. «п.2.3. Загальна сума цього Договору складає 5023,56 грн. (п’ять тисяч двадцять три грн. 56 коп.) 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору 323Ф від 30.07.2021 р. 5. Дана Угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 323Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 023,56
UAH (в тому числі ПДВ 837,26 UAH)