Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний білий формату А4
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-07-30-007830-b d87cfcf7a8c247eaa3ce72a4f033086a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михалюк Олена Анатоліївна

380445720440 buh1@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42369175
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Степана Олійника буд.21
Контактна особа: Михалюк Олена Анатоліївна
380445720440
buh1@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 15:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 пачок
Папір офісний білий формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, Степана Олійника буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Товар оплачується після поставки, відповідно договору та видаткової накладної до договору Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-30-007830-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 серпня 2021 09:26
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-07-30-007830-b на закупівлю ДК 021:2015 : 30197630-1 «Папір для друку» Папір офісний формату А4, де Замовником виступає Управління «Центр) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного формату А4: Яскравість ISO – 97-98%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити показник до Паперу офісного формату А4: Яскравість ISO – не менше 97-98% для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 09:46
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Одже, відповідно до вимог Закону, правом замовника є закупівля товару, який за своїми характеристиками оптимально відповідає потребам підприємства. В зв’язку з вищевикладеним не вважаємо за доцільне вносити зміни до технічних характеристик товару

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 41 160,00
UAH з ПДВ
41 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 11:36
Електронний підпис
10 серпня 2021 11:35
Zoom Extra A3, A4_4.3.2019.pdf
10 серпня 2021 11:35
цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 11:35
технічна специфікація.pdf
10 серпня 2021 11:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 серпня 2021 11:35
Протокол.pdf
10 серпня 2021 11:35
Протокол №3.pdf
10 серпня 2021 11:35
Протокол №19.pdf
10 серпня 2021 11:35
Проект договору.pdf
10 серпня 2021 11:35
Наказ.pdf
10 серпня 2021 11:35
Звітність на 26.02.2021р..pdf
10 серпня 2021 11:35
загальні відомості.pdf
10 серпня 2021 11:35
довідки з банку 07.07.pdf
10 серпня 2021 11:35
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2021 11:35
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2021 11:35
Витяг ПДВ Ромус.pdf
10 серпня 2021 11:35
витяг від 02.08.2021р. .pdf
10 серпня 2021 11:35
Висновок сес Швеція.pdf
10 серпня 2021 11:35
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 41 160,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 11:41

Документи

16 серпня 2021 11:41
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
41 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 11:41
Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 10:30
18.pdf укладений
20 серпня 2021 10:28